Galiorix Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 (bewerkt) Ik zit al een tijdje met een probleem met WMP 11; als ik muziek aan het luisteren ben en er begint een nummer wat ik niet leuk vind, ga ik naar de volgende of de volgende met mij toetsenbord of gewoon via de taakbalk (hij is daar dan in geminimaliseerd). Maar soms zijn er véél liedjes die ik niet leuk vind en dan luister ik voor ongeveer een seconde of 2 en dan doe ik weer volgende. Dan loopt na een tijdje random (zie onverwacht) het programma vast en de taakbalk werkt dan ook niet meer. Weet iemand hoe ik hier iets tegen kan doen, het lijkt steeds vaker voor te komen en het is nogal storend om elke keer weer Taakbeheer te moeten openen om hem bij processen uit te schakelen Greetz Bewerkt: 30 september 2007 door Galiorix Reageren
Galiorix Geplaatst: 2 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 *kickt het topic omhoog* Weet echt niemand de oplossing, het probleem heeft zich nog niet zelf opgelost greetz Reageren
Preddy Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 WMP is een relatief zwaar programma om media mee af te spelen, daarbij lijkt het me dat je meerdere dingen ernaast doet op je PC. Ga je dan ook nog vragen om snel achterelkaar andere liedjes af te spelen dan vind ik het niet zo gek dat er wat misgaat (op m'n laptop hoef ik het niet eens te proberen ). Wat je kan doen: - Redelijk voor de hand liggend: Iets met een delete knop (zie verwijderen (van liedjes)) - Stel afspeellijsten samen, afgestemd op bepaalde "moods" die je soms hebt. - Pak een ander programma, ik heb zelf het idee dat Itunes veel lichter is, kan ook bv VLC media player of Winamp gebruiken. Veel slechter dan WMP kan het niet zijn. Reageren
Galiorix Geplaatst: 3 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Bedankt voor je tips, ik heb zelf al wat leuke afspeellijsten gemaakt en het klopt wel dat Itunes enzo veel lichter is maar ik vind WMP gewoon het fijnste in gebruik enzo. Anyway bedankt Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.