2fast{0} Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 (bewerkt) Digitenne gaat zender 13 veranderen, met Nickelodeon. Vanaf volgende week maandag 1 okt is Nickelodeon tot 20:00 en daarna heb je Comedy central. Wat de Digitenne kijkers nu hebben is Nickelodeon tot 18:00 en daarna is er Atv mvg,2fast{0} Bewerkt: 30 september 2007 door 2fast{0} Reageren
JasonStatham Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Digitenne gaat zender 13 veranderen, met Nickelodeon.Vanaf volgende week maandag 1 okt is Nickelodeon tot 20:00 en daarna heb je Comedy central. Wat de Digitenne kijkers nu hebben is Nickelodeon tot 18:00 en daarna is er Atv mvg,2fast{0} is nickelodeon Niet al heellang tot 8 uur 's avonds en dan pas komt comedy central volgens mij verandert er niks want dit is tgg al het geval mvG GTA-fan2 Reageren
2fast{0} Geplaatst: 3 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Digitenne gaat zender 13 veranderen, met Nickelodeon.Vanaf volgende week maandag 1 okt is Nickelodeon tot 20:00 en daarna heb je Comedy central. Wat de Digitenne kijkers nu hebben is Nickelodeon tot 18:00 en daarna is er Atv mvg,2fast{0} is nickelodeon Niet al heellang tot 8 uur 's avonds en dan pas komt comedy central volgens mij verandert er niks want dit is tgg al het geval mvG GTA-fan2 Ja, bij UPC en alle andere providers. Maar dit was nog niet het geval van Digitenne(KPN) daar had je van 6:00-18:00 Nickelodeon 18:00-6:00 Atv( amsterdamse tv) Maar dit is veranderd omdat toch bijna niemand naar ATv keek ! en nu is het programma van digitenne(KPN): 6:00-20:00 Nickelodeon 20:00-6:00 Comedy central ! En dit is op 1 oktober veranderd. En ik zelf heb ook digitenne, en ik ben er erg blij mee !!! Reageren
K.O. Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Comedy Central is best wel veeel beter dan Atv of wat t ook was. Beetje late reactie dan he. Enneh 'zender 13', dat kan iedereen zelf bepalen he, op welk kanaal ie welke zender zet. Wij hebben Nickelodeon/Comedy Central bijvoorbeeld op 31 staan. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 5 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Comedy Central is best wel veeel beter dan Atv of wat t ook was. Beetje late reactie dan he. Enneh 'zender 13', dat kan iedereen zelf bepalen he, op welk kanaal ie welke zender zet. Wij hebben Nickelodeon/Comedy Central bijvoorbeeld op 31 staan. Zoiets kun je niet bij digitenne(KPN) want je krijgt een kastje met een antenne en alle programma's zijn al ingesteld, je sluit het kastje aan op de scart van de TV, en je kunt dus gen zender bepalen. Ze zijn dus allemaal voorgeprogrammeerd, maar je went er wel aan ! 1. NED1 2. NED2 3. NED3 4. RTL4 5. RTL5 6. SBS6 7. RTL7 8. NET5 9. Veronica 10. RTL 8 en dit gaat bij normale TV door tot 27 + nog 30 radiostations ! je hebt andere sets waarbij je nog meer zenders hebt ! Reageren
Las Vegas Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Zeker goede verandering kon eerst op mijn kamer geen CC kijken met Reno 911 en south park. Kan nu gelukkig wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.