R33RS Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 hallo ik heb enkele voertuigen gemod waaronder de sanchez (crossmoto) en de greenwood (sweet's auto). toen ik alleen de sanchez had vervangen door een derbi senda drd freezde mijn spel volledig als ik in de buurt van het platte land kwam. ik heb wat rondgereden en vond een sanchez (gemodde versie) en kon ermee rondrijden en alles doen wat ik met de gewone sanchez kan. ik dacht dat de bug opgelost was, maar dat is niet zo. ik kan nog steeds nietn aar het platte land rijden. vervolgens heb ik de greenwood gemod (volledig vervangen). ik kan nu vrij rondlopen in grove street, maar als ik van grove street weg ga en ik kom terug freezed het beeld. ik kan ook de missies van ryder niet doen want als het introfilmpje van de missie geladen is, freezed mijn beeld. ctrl+alt+del is mijn enige oplossing weet iemand wat ik hier aan kan doen? alles ging goed tot de sanchez en de greenwood vervangen werden.. ik heb vervangen: - journey - dunetruck - dodo - bmx - mountainbike - train - tahoma - sanchez - greenwood alsook: - vdistance x10 - euro upd 1.01 - fixed euro .exe Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 De Greenwood spawnt op Grove St, dus als hij freezed zodra je daar komt betekent dat, dat hij iets niet (goed) kan laden. Waarschijnlijk heb je hetzelfde probleem bij de Sanchez, als je te dicht in de buurt komt freezed hij ook. Tja, als je het voertuig gewoon juist en volledig geïnstalleerd hebt, kun je mijns inziens het beste gewoon de mods weer verwijderen. Je hebt er immers niet echt veel aan als ze het niet doen. Ik raad je aan ze gewoon te verwijderen door middel van de back-up bestanden. Heb je deze niet of ben je vergeten een back-up te maken, vraag ze dan hier aan. Doet hij het daarna wel goed, en kun je dus naar het platteland en/of naar Grove St, dan heeft probleem dus aan de mods gelegen. Eventueel kun je ze nog een keer installeren, wellicht dat je de vorige keer iets niet goed hebt gedaan. Reageren
R33RS Geplaatst: 1 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 De Greenwood spawnt op Grove St, dus als hij freezed zodra je daar komt betekent dat, dat hij iets niet (goed) kan laden. Waarschijnlijk heb je hetzelfde probleem bij de Sanchez, als je te dicht in de buurt komt freezed hij ook. Tja, als je het voertuig gewoon juist en volledig geïnstalleerd hebt, kun je mijns inziens het beste gewoon de mods weer verwijderen. Je hebt er immers niet echt veel aan als ze het niet doen. Ik raad je aan ze gewoon te verwijderen door middel van de back-up bestanden. Heb je deze niet of ben je vergeten een back-up te maken, vraag ze dan hier aan. Doet hij het daarna wel goed, en kun je dus naar het platteland en/of naar Grove St, dan heeft probleem dus aan de mods gelegen. Eventueel kun je ze nog een keer installeren, wellicht dat je de vorige keer iets niet goed hebt gedaan. bedankt voor je hulp. ik heb net ondekt dat in mijn gta3.img de greenwood als greenwoo staat (zonder de eind-d). dit heb ik aangepast en nu gaat het spel zonder fouten in grove street. toch blijft de bug in het platte land aanwezig. ik heb al mijn files nagekeken en kan niet vinden waar de fout zit. ik kan zonder fouten met een sanchez rondrijden. het is puur als ik in de buurt kom van het platte land dat mijn game crashed. ik heb onlangs nog de walton vervangen door een oude chevy truck. deze werkt ook perfect, al mijn mods werken perfect, behalve dat ik neit in het platte land kan geraken... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.