gta-pipo Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Geplaatst: 31 december 2004 Hallo iedereen, Eerst zal ik mij ff voorstellen; Mijn naam is Jurri, ik woon in een dorpje onder Zwolle, ik ben 17 jr, ik heb 2x vc gehad, en 1x gta 3, de eerste keer, en gta 3 had ik gedownload :rolleyes: oooooooooooooh, en toen kregen we een niewe pc, that sucks want toen had ik de game niet meer <_< , maarja, de 2de keer was toen mijn broertje het spel voor sint kreeg, toen heb ik hem geleend, en een patch gebruikt, zodat ik hem zonder cd kan spelen, want mijn broertje woont bij mijn ma, dus kon ik hem maar ff gebruiken, ik begin gta nu echt leuk te vinden, ik verneuk gta nu hellemaal, met allemaal downloads <_< , de scooter is tot nu toe het gaafst, hij staat verrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr boven aan in mijn top, en ik heb net mezelf ff gemaakt (als skin ), deze mogen jullie van mij ook downloaden, van voren ben ik geen gezicht, ut haar dan, ik wou een mooi logo op de trui doen, maar dat kon niet, ivm achterkant, that sucks!, maar de kisten zijn goed gelukt, en de broek is orgineel, en de achterkant is ook topie, daar zie je echt dat ik een pet op heb. Ow jah, dat mta wou bij mij niet lukken, ik wou er een nieuwere versie van mta opzetten, en toen stond mta er niet meer tussen, bij The All-Seeing Eye, hoe kan ik die verhelpen, het lijkt mij wel cool om te playen met jullie... :lol: Thnx alvast, hoop tot laters :huh: Mijn skin: (de scooter is gedownload, en is niet van mij.) De skin doet het niet als afbeelding, maar klik op de onderstaande url om het te downloaden. http://www.degroenefiets.nl/gta/jurri.bmp Laters! B)
Bridgeman Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Geplaatst: 31 december 2004 Ziet er redelijk uit gave scooter!
Jarno Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Geplaatst: 31 december 2004 Broek is mooi. Voorderest gaat hij.
gangster Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Geplaatst: 31 december 2004 (bewerkt) vet :o maar hij slaat bij mij met jpg op maar nu niet meer maaar meschien is het ook bij andere :huh:en waar heb je die motor vandaan? Bewerkt: 31 december 2004 door gangster
gta-pipo Geplaatst: 31 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2004 (bewerkt) Hoi Jongens, ik weet zo niet waar ik de scooter vandaan heb, ik heb het bestand ook niet meer, ik weet wel dat het een getunde scooter is, hij is sneller dan alle standaart motors in het spel :rolleyes: , dat popetje heb ik trauwens gmaakt met psp9, ik werk nu al 4 jr met psp, ik ben begonen met psp6, zoon skin was een makie om te maken , alleen jammer dat je ze geen pet op kan doen, hier heb je een foto van me; <_< Links dat ben ik, zoals jullie kunnen zien heb ik altijd mijn capje op Laters! PS; ik zal ff zoeken naar het bestand, als ik hem kan vinden zet ik hem snel genoeg hier op het forum.... Bewerkt: 31 december 2004 door gta-pipo
gta-pipo Geplaatst: 31 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2004 Hallo iedereen, Ik begin het maken van kereltjes leuk te vinden, ik heb er nog 1 gemaakt, dit maal met een echte Cars broek, en een gestreept shirt, skater mode ofzo, de ideen heb ik van wehkamp.nl, en de broek is gewoon een bewerkt plaatje, die had ik ook van whekamp, hij heeft donkerblauwe ogen, en licht bruin haar, de schoenen heb ik zo gelaten die stonden wel gaaf erbij :blink: http://www.degroenefiets.nl/gta/carsbroek.bmp Laters!
gta-pipo Geplaatst: 31 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2004 Heb nog een kerel gemaakt, deze heb ik met veel moeite een blond kapsel kunnen krijgen, en hij heeft veel adidas spullen aan, zijn horloge en zijn schoenen, het zijn gewoon orgineele schoenen, maar geel gemaakt, en hij heeft een nike-shirt aan, en de broek is ook wel leuk geworden. Hij heeft wel iets van een duitser, die hebben ook allemaal velle kleuren; http://www.degroenefiets.nl/gta/duitser.bmp mzzl!
Bridgeman Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Geplaatst: 31 december 2004 jezus christus een driedubbele post :blink:
dJiMpiE Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Geplaatst: 31 december 2004 wat bedoel je?? Hij bedoelt dat je dubbelpost,nee dat je DRIEDUBBEL post,drie keer achter elkaar,dit is dus verboden Staat in de regels :rolleyes: Je kan ook gewoon je bricht edit'en
gta-pipo Geplaatst: 31 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2004 (bewerkt) Ow sorry!!!!!!!! zal het niet weer doen :o :huh: <_< owjah, deze downloads mogen ook op gtagames dot nl! Bewerkt: 31 december 2004 door gta-pipo
Bridgeman Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Geplaatst: 31 december 2004 Geeft niet... Knallend 2005 iedereen!
gta-pipo Geplaatst: 31 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2004 Ik wens ook iedereen een happy new year :lol:
X-TX Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 Ik weet waar die scoter weg komt alleen je mag geen link plaatsen, verder is zo'n textuur binnen 5 min. te maken. En ik denk dat gtagames genoeg van dit soort skins heeft in hun DB.
gta-pipo Geplaatst: 2 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 (bewerkt) ut was alleen aardig bedoelt, sorry hoor. Ik heb nog een skin gemaakt, only voor fans! Ditmaal heb een skin gemaakt van Special D, ik heb er gister stukje voor stukje aan gewerkt, ik vind hem goed gelukt! http://www.degroenefiets.nl/special%20d.bmp zogoed als niks is meer orgineel, ik heb hem een nieuw (vriendelijk) gezicht gegeven, uhm een koptelefoon gegeven (zeer goed gelukt), nog wel de standaart schoenen, en een heel mooi shirt, de broek is een echte broek van special d, met bewerkingen van me :blink: suc6 mzzl Bewerkt: 2 januari 2005 door gta-pipo
Recommended Posts