Joriz Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 Als je een download hebt kan je hem altijd mailen naar GTAgames.nl zodat hij in de download database komt. Deze sectie is niet bedoelt om steeds downloads te posten. Alleen maar om een discussie te starten over een mod. meer info: http://www.gtagames.nl/mail.php
gta-pipo Geplaatst: 2 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 sorry ik dacht dat de webmasters van gtagames dot nl hier ook wel kwamen, maar het maakt mij niet uit als ze wel / of niet gedownload worden, vind het gewoon leuk om te maken. Waar kan ik anders mijn skins posten? See you!
Joriz Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 sorry ik dacht dat de webmasters van gtagames dot nl hier ook wel kwamen, maar het maakt mij niet uit als ze wel / of niet gedownload worden, vind het gewoon leuk om te maken.Waar kan ik anders mijn skins posten? See you! GTAForum.nl = GTAgames.nl dus je skin kan op GTAgames.nl als je hem effe mailt he! SLOT
Recommended Posts