Jump to content

savegame op psp installeren

Recommended Posts

Geplaatst:

hey mense,

ik probeerde de 100procent savegame van deze site te downloaden en dat lukte.

mijn usb kabel was langs beide kanten aangesloten en hij stond op usb-modus.

toen kopieerde ik de savegamemap naar mijn psp en volgens de pc zat de savegame op mijn psp , maar als ik mn psp verkende vond ik de savegame niet?!?

plz help me

(ps: ik heb gezocht naar hulp op de site maar ik vond geen :( sorry als ik niet goed gezocht heb.)

grtz Emilio

Geplaatst:
hey mense,

toen kopieerde ik de savegamemap naar mijn psp en volgens de pc zat de savegame op mijn psp , maar als ik mn psp verkende vond ik de savegame niet?!?

plz help me

(ps: ik heb gezocht naar hulp op de site maar ik vond geen :( sorry als ik niet goed gezocht heb.)

grtz Emilio

De Savegame is ingepakt met Winrar. Heb je de Savegame uitgepakt met Winrar? Zo nee, dan kun je hier Winrar downloaden. Je moet de Savegame in de map SAVEDATA stoppen zodat de Savegame herkent wordt.

Geplaatst:
hey mense,

plz help me

grtz Emilio

De Savegame is ingepakt met Winrar. Heb je de Savegame uitgepakt met Winrar? Zo nee, dan kun je hier Winrar downloaden. Je moet de Savegame in de map SAVEDATA stoppen zodat de Savegame herkent wordt.

Erg bedankt.

zouden er trouwens kunnen virussen op zitten?

Geplaatst: (bewerkt)

Als eerste zou je eens kunnen beginnen met de Bewerk knop onder je bericht te gebruiken, want een quadriple post (4× achter elkaar een bericht plaatsen !) is toch wel iets wat we liever niet zien.

Nu het antwoord: Ja, dat moet extract with WinRar zijn. En dan nog eens in de juiste map. (ROOT/PSP/Savedata)

Ook geen virussen (zelfs al zou dat erop zitten dan zou je virusscanner dat zo eruit moeten pikken).

En een beetje meer geduld want soms duurt het een dag voordat iets beantwoord wordt, het is niet zoiets als chatten :7

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

Wat bedoel je precies? Dit? Je moet wel in de juiste map je savegames plaatsen en je moet ze ook unzippen ja :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...