Dastard Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 Ik heb 40 euro,maar welk PS2 spel moet ik kopen? Kan iemand mij helpen? Reageren
PowerPats Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 vcs en lcs zijn best wel goed en ze kosten per stuk volgens mij 20 euro Reageren
Twankala Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 (bewerkt) Ik heb 40 euro,maar welk PS2 spel moet ik kopen?Kan iemand mij helpen? Je hebt heel veel goede spellen. Ik vind Canis Canem Edit heel heel leuk en goed spel. Ook Gta San Andreas vind ik een goede keus. Het zou handig zijn als je erbij vertelt van wat voor een soort spellen je houdt. Als ik jou was zou ik, als je die hebt, naar een winkel gaan waar ze eerlijk zijn en veel verstand van games hebben. Daar kan je het vragen. Als je vertelt wat voor een soort game je wilt, kan ik je verder helpen. Ps: Je hebt een topic: "Het grote ik zoek een game topic." Als ik jou was de volgende zou ik je topic daar inplaatsen. Hier is hij namelijk voor gemaakt. Edit: Het spel "Gun" vind ik ook heel fantastisch spel. Het speelt zich af in het wilde westen. Het enige nadeel van dit spel vind ik dat het best snel en makkelijk uit te spelen is. Maar buiten dat is het echt een TOPSPEL!!! Bewerkt: 1 oktober 2007 door Twankala Reageren
Disturbed Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 zijn wel aantal leuke spellen die je kan aanschaffen: -tekken 4 of 5 -resident evil -GTA natuurlijk -crash bandicoot (relaxt om te spelen met wat kameraden) -the warriors -dragonballz budokai tenkaichi 2 Reageren
Dastard Geplaatst: 3 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Bedankt iedereen! Ik ben tot een decisscie gekomen: Het is GTA:SA voor de PC geworden! Reageren
PowerPats Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 (bewerkt) een hele goeie keuze veel plezier ermee PS: dus achteraf tog maar geen ps2 spel gekozem hmm Bewerkt: 3 oktober 2007 door powerpats Reageren
thug Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 denk maar aan god of war 1of2 Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 (bewerkt) denk maar aan god of war 1of2 Bedankt iedereen!Ik ben tot een decisscie gekomen: Het is GTA:SA voor de PC geworden! Bewerkt: 4 oktober 2007 door Steel Dogg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.