Rop Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 Beste GTAForummers, zou iemand mij misschien uit kunnen leggen hoe Dini werkt? Ik heb hierover geen tutorial kunnen vinden en het lijkt me wel leuk om te proberen.. Gr. Rob Reageren
Azer Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 Dini bestaat uit niets meer dan alleen een includefile met daarin een aantal functies die het voor jou makkelijker maakt om file write/read-functions te gebruiken. Daarom is het gewoon een kwestie van de inc file die je download in de map /pawno/include te plaatsen. Vervolgens open je pawno en staan de functies erbij in de functielijst. Begin je script trouwens met de regel : #include <Dini> zodat de compiler weet dat je Dini functies gebruikt. Aldus het officiele topic van Dini (hier te vinden) heb je trouwens ook dutils nodig, dutils installeer je op dezelfde manier als dini. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.