Selim31 Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 Hoi, Ik heb de battlefield 2142. Als ik hem open vragen ze een account. Die heb ik niet . Wie kan mij helpen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 Hoi,Ik heb de battlefield 2142. Als ik hem open vragen ze een account. Die heb ik niet . Wie kan mij helpen? Dat kan kloppen, want bij Battlefield 2 en Battlefield 2142 heb je een account nodig om online te spelen. Je kunt wel met een account offline de singeplayer spelen, maar voor online heb je, zoals gezegd, een account nodig. Zodoende moet je je dus eerst registreren, ik meende dat dit direct via het menu in-game kan. Klik in het begin even op 'accounts beheren' en daarna op 'creëer account' Vervolgens zal de hele procedure starten, waarin je je informatie en dergelijke moet invullen. Je krijgt dan een mailtje waarin je (waarschijnlijk) je account nog even moet activeren, voordat je kunt inloggen. De volgende keer dat je het spel opstart, log je in en ga je spelen. Veel speelplezier! Reageren
Selim31 Geplaatst: 1 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 Hoi,Ik heb de battlefield 2142. Als ik hem open vragen ze een account. Die heb ik niet . Wie kan mij helpen? Dat kan kloppen, want bij Battlefield 2 en Battlefield 2142 heb je een account nodig om online te spelen. Je kunt wel met een account offline de singeplayer spelen, maar voor online heb je, zoals gezegd, een account nodig. Zodoende moet je je dus eerst registreren, ik meende dat dit direct via het menu in-game kan. Klik in het begin even op 'accounts beheren' en daarna op 'creëer account' Vervolgens zal de hele procedure starten, waarin je je informatie en dergelijke moet invullen. Je krijgt dan een mailtje waarin je (waarschijnlijk) je account nog even moet activeren, voordat je kunt inloggen. De volgende keer dat je het spel opstart, log je in en ga je spelen. Veel speelplezier! Dat staat er niet dat herinner ik me ook nog wel van de vorige versie van battlefield. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 Dat staat er niet dat herinner ik me ook nog wel van de vorige versie van battlefield. Dan proberen we het op een andere manier. Ik heb zelf Battlefield 2142 niet, maar ik neem aan dat het volgende ook voor 2142 geldt. Ga eens naar 'start' > 'alle programma's > EA Games' > 'Battlefield 2142'. Ik neem aan dat je daar ook een link ziet staan voor de registratie: . Bij Battlefield 2 was dit ook het geval, en tevens is dit volgens mij het geval bij alle EA games, dus waarschijnlijk ook voor Battlefield 2142. Als het goed is, moet je dan het bekende blauwe scherm krijgen waarmee je je kunt registeren. Reageren
Selim31 Geplaatst: 1 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 Dat staat er niet dat herinner ik me ook nog wel van de vorige versie van battlefield. Dan proberen we het op een andere manier. Ik heb zelf Battlefield 2142 niet, maar ik neem aan dat het volgende ook voor 2142 geldt. Ga eens naar 'start' > 'alle programma's > EA Games' > 'Battlefield 2142'. Ik neem aan dat je daar ook een link ziet staan voor de registratie: . Bij Battlefield 2 was dit ook het geval, en tevens is dit volgens mij het geval bij alle EA games, dus waarschijnlijk ook voor Battlefield 2142. Als het goed is, moet je dan het bekende blauwe scherm krijgen waarmee je je kunt registeren. Zal het proberen bedankt Reageren
Selim31 Geplaatst: 1 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 Je moet het met RAZOR 1911. Want ik heb een download. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 Battlefield 2142, kan je alleen online spelen door middel van een registratie en een legale cd-key, je zal het dus maar bij de demo of de illegale versie. We kunnen je niet helpen met illegale software. Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.