jesse_gtalover Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 Hallo iedereen!! Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik zoek iets dat mij waarschuwt dat een specifiek persoon online is op msn! dus niet de standaard pop-ups as er iemand online komt En het liefst moet hij door alle programma's heenkomen (dat as ik bijvoorbeeld een spel speel, dat ie dat spel minimaliseert). Ik weet dat dit waarschijnlijk wel een erg moeilijke request is, maar goed, jullie zijn zo slim hier *slijm**slijm* alvast bedankt! Reageren
Ferre Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 (bewerkt) Met Messenger Plus! Live kun je wat instellen. Met Msg Plus! Live kun je meer uit Windows Live Messenger halen. Als je het geinstalleerd hebt ga dan naar Plus! > Voorkeuren en dan naar Aanpassingen en vervolgens klik je Meldingen aan. Dan klik je op Nieuw en klik je iemand aan. Dan kun je allemaal dingen aanklikken en dan kun je ook kiezen welk geluid Msg Plus! afspeeld als iemand online komt. Je kan ook in het voorkeurenmenu naar Messenger en dan Desktopcontacten maar dat andere is beter. Bewerkt: 1 oktober 2007 door Ferre Reageren
jesse_gtalover Geplaatst: 1 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 Met Messenger Plus! Live kun je wat instellen. Met Msg Plus! Live kun je meer uit Windows Live Messenger halen. Als je het geinstalleerd hebt ga dan naar Plus! > Voorkeuren en dan naar Aanpassingen en vervolgens klik je Meldingen aan. Dan klik je op Nieuw en klik je iemand aan. Dan kun je allemaal dingen aanklikken en dan kun je ook kiezen welk geluid Msg Plus! afspeeld als iemand online komt. Je kan ook in het voorkeurenmenu naar Messenger en dan Desktopcontacten maar dat andere is beter. nou, ik heb het geprobeerd Ben benieuwd of het werkt! Bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.