Jump to content

Undo cheat


Ace11519

Recommended Posts

Ik heb de code itsallgoingmaaad gebruikt omdat ik wilde weten wat dit voor resultaat gaf. Wat blijkt: mensen vallen elkaar aan en schieten elkaar neer. Hierdoor schieten zelfs gangmembers op hun eigen collega's. Alles wat ze tegenkomen 'moet dood'. Ik denk dat ik hierdoor de laatste missie The Exchange niet uit kan spelen, omdat de Cartel members Maria vermoorden (hoogstwaarschijnlijk).

Nu is mijn vraag dus: is er een manier om deze cheat uit te schakelen? Door de code opnieuw in te typen heb ik geprobeerd om het probleem te verhelpen maar het heeft niks uitgehaald.

Groetjes,

Thijs.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu is mijn vraag dus: is er een manier om deze cheat uit te schakelen? Door de code opnieuw in te typen heb ik geprobeerd om het probleem te verhelpen maar het heeft niks uitgehaald.

De RIOT-cheat is volgens mij de enigste cheat die niet meer ongedaan te maken. Vraag me niet waarom dit zo is, want ik heb hier helaas geen antwoord op. Je mag de cheat gebruiken, denk er in dit geval wel om dat je het spel niet saved. Het is jammerlijk genoeg bij jou al te laat, maar ik heb wellicht een oplossing voor je. Je vindt in dit topic een complete lijst met savegames van elke missie. Het enige wat jij hoeft te doen, is de savegame downloaden waar jij het dichtst bij in de buurt zit. Je kunt natuurlijk wel het spel verder uitspelen met de RIOT-cheat, want voor zover ik weet heeft het verder geen effect op missies. Echter zul/kun je er wel hinder van ondervinden tijdens het spelen van de resterende missies, dus een savegame downloaden lijkt me het best. De kans is aanwezig dat je enkele missies opnieuw moet doen, maar ach, dat is in ieder geval beter als alles overnieuw doen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, bedankt voor de tip. Ik had er nog niet bij nagedacht om een saved game te downloaden. Ik ga het proberen (aangezien ik de ballen verstand heb van computers).

Maar heeft dit dan ook effect op mijn gevonden hidden packages en import/export garage, etc.?

Bewerkt: door Ace11519
Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, bedankt voor de tip. Ik had er nog niet bij nagedacht om een saved game te downloaden. Ik ga het proberen (aangezien ik de ballen verstand heb van computers).

Maar heeft dit dan ook effect op mijn gevonden hidden packages en import/export garage, etc.?

Ja, alle packages en auto's wat je had geëxporteerd, zijn nu allemaal weg. In deze savegames zijn alleen de missie's gedaan. Je zult ze dus opnieuw moeten zoeken :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, daar heb ik eigenlijk geen zin in. Maarjah, had ik eerder bij na moeten denken. Ik denk echt dat het aan die cheat ligt want ik heb het ondertussen alweer een paar keer geprobeerd maar helaas. Steeds op hetzelfde moment gaat het mis.

EDIT: ={D

Bewerkt: door Ace11519
Link to comment
Delen op andere websites

Vandaar dat het spel zelf ook adviseert om niet op te slaan wanneer je cheats hebt gebruikt. Daarnaast kun je bij GTA III, in tegenstelling tot GTA: San Andreas, het spel niet 100% uitspelen wanneer je bepaalde cheats hebt gebruikt. Aangezien het voltooien van de 100% in GTA III geen beloning oplevert, zal dit geen verdere gevolgen voor de gameplay hebben. Natuurlijk is het wel leuk en kan het een soort van kick geven om het spel voor de volle 100% uit te spelen, maar daar valt over te twisten.

Verder, wat die Hidden Packages betreft: ik heb ongeveer een jaar geleden hier een handige walkthrough over gemaakt, waarmee je de Hidden Packages makkelijk kunt opsporen, aangezien er beschrijvingen en screens in het topic te vinden zijn. Het betreffende topic kun je hier vinden.

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...