Remcconen Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 ik heb met mta map editor iets gemaakt maar ik heb gehoord dat er een converter van MTA naar SAMP is kan iemand er mischien een geven of uitleggen op welke manieren het nog meer kan??? http://up.delux-host.com/1192573787/index.php5 Ik heb die ook gebruikt maar nu heb ik de objecten er in geplaatst en nu zie ik ze niet in de server. je moet wel op je limiet letten je mag maar 150 spullen in je server (ik heb er 300 ) ik heb er 137.
opacool6 Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 hoe kom ik aan het bestandje "utils"????
Ophion Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Geprobeert en geprobeert, Het werkt niet :S C:\Jeroen\CIA vs Drugdealers.pwn(286) : warning 217: loose indentation C:\Jeroen\CIA vs Drugdealers.pwn(288) : error 017: undefined symbol "gTeam" C:\Jeroen\CIA vs Drugdealers.pwn(288) : warning 215: expression has no effect C:\Jeroen\CIA vs Drugdealers.pwn(288) : error 001: expected token: ";", but found "]" C:\Jeroen\CIA vs Drugdealers.pwn(288) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\Jeroen\CIA vs Drugdealers.pwn(288) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Errors. if(strcmp(cmdtext, "/heal", true) == 0) { if(gTeam [playerid] == TEAM_MEDIC_CIA) { SetPlayerHealth(playerid, 100.0); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAY, "You can't use this command!"); } return 1; }
opacool6 Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 (bewerkt) ik zie het probleem jij hebt dit: if(strcmp(cmdtext, "/heal", true) == 0) maar het moet zijn dit: if(strcmp( "/heal", cmdtext, true) == 0) je hebt "cmdtext" en "/heal" omgedraait Bewerkt: 29 januari 2008 door opacool6
Sandra Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 (bewerkt) ik zie het probleem Die volgorde maakt niet uit. @ Jovu123: Heb je wel teams in je gamemode? Edit: Oh, misschien moet je even die spatie tussen 'gTeam' en '[playerid]' weghalen. Bewerkt: 29 januari 2008 door Sandra18[NL]
Ophion Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Natuurlijk! #define TEAM_CIA 1 #define TEAM_MEDIC_CIA 2 #define TEAM_DRUGDEALERS 3 Kheb het nu gefixt door eehm #define dcmd(%1,%2,%3) if (!strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) && ((((%3)[(%2) + 1] == '\0') && (dcmd_%1(playerid, ""))) || (((%3)[(%2) + 1] == ' ') && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1 dit toe te voegen wat in de tutorial stond, en #define sscanf toe te voegen. Nog bedankt! , Geen errors meer
opacool6 Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 (bewerkt) ik heb commands gemaakt bijv. /fixcar maar ze kunnen die onbeperkt gebruiken, ze komen namelijk in de schulden te staan. nou wil ik eigenlijk iets maken dat je als je niet genoeg geld hebt dat er dan staat dat je niet genoeg geld hebt. en je het command niet kunt gebruiken. Bewerkt: 30 januari 2008 door opacool6
Sandra Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 (bewerkt) if(GetPlayerMoney(playerid) >= bedrag) { //rest van commando } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, "You don't have enough money!"); } Bewerkt: 30 januari 2008 door Sandra18[NL]
opacool6 Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 if(GetPlayerMoney(playerid) >= bedrag) { //rest van commando } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, "You don't have enough money!"); } het werkt niet hij trekt er geen geld af maar het commando werkt wel
[FA]Raven Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 dcmd_pay(playerid,params[]) { new bedrag = strval(params); if(GetPlayerMoney(playerid) < bedrag) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, "Je hebt niet genoeg geld"); GivePlayerMoney(playerid, -bedrag); SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,"Je hebt betaald, bedankt!); return 1; }
[wwg] Pulverizer_Be [ldr] Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 (bewerkt) weet iemand hoe je zo een rode cirkel maakt (zoals bij de missies in single player) dat als je daar in stapt/rijdt, dat je dan geteleporteerd wordt? oh, en ik had ook graag op m'n server dat wanneer je iemand kilt, dat die dan 1000$ achterlaat ik had dit al eens proberen maken, maar het werkte niet... ik kon het geld wel oprapen, maar dan kreeg ik geen 1000$ alvast bedankt! Bewerkt: 2 februari 2008 door [wwg] Pulverizer_Be [ldr]
Sandra Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 weet iemand hoe je zo een rode cirkel maakt (zoals bij de missies in single player) dat als je daar in stapt/rijdt, dat je dan geteleporteerd wordt? SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, size); oh, en ik had ook graag op m'n server dat wanneer je iemand kilt, dat die dan 1000$ achterlaat public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { if(killerid != INVALID_PLAYER_ID) { GivePlayerMoney(playerid, -1000); GivePlayerMoney(killerid, 1000); } return 1; }
[wwg] Pulverizer_Be [ldr] Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 (bewerkt) neen, voor dat geld, bedoel ik een pickup (id 1212) en kan je ipv zo een rode cirkel, ook een geel pijltje gebruiken? (zoals bij safehouses) Bewerkt: 2 februari 2008 door [wwg] Pulverizer_Be [ldr]
Sandra Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 neen, voor dat geld, bedoel ik een pickup (id 1212) http://wikitmp.sa-mp.com/index.php/CreatePickup en kan je ipv zo een rode cirkel, ook een geel pijltje gebruiken? (zoals bij safehouses) Nee
[wwg] Pulverizer_Be [ldr] Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 (bewerkt) maar voor dat geld, dat werkt niet... wanneer ik het geld opraap, dan gebeurd er niets ik had dan bij onplayerpickuppickup, geplaatst, dat hij dan 1000$ krijgt, maar dat werkt niet ps, thx voor die cirkel Bewerkt: 2 februari 2008 door [wwg] Pulverizer_Be [ldr]
Recommended Posts