nick5556 Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 (bewerkt) EnableStuntBonusForPlayer(playerid,0); of EnableStuntBonusForAll(0); Ik kan het niet werkend krijgen, normaal zou zoiets toch bij public OnGameModeInit moeten staan? net als bijvoorbeeld "AllowInteriorWeapons(1);" Enable dinges moet in InGameModeInit staan, of in een commando waar je het aan/uit kan zetten.. EDIT: 300e post in dit topic!! EDIT2: Hoe vraag je op welke tijd het is ingame? Bewerkt: 17 mei 2008 door nick5556
Ymosky Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 (bewerkt) Ik had hem ook bij OnGameModeInit gezet. Maar dan krijg ik de volgende error: C:\Program Files\Rockstar Games\Eigen server\gamemodes\freeroam_1.6.pwn(213) : error 017: undefined symbol "EnableStuntBonusForAll" Een command voor het opvragen van de tijd heb ik volgens mij wel ergens. Zal het binnenkort proberen op te zoeken. offtopic: Gratz met je 300e post een mijlpaal binnen "scripting problemen topic" Bewerkt: 17 mei 2008 door Ymosky
nick5556 Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Ik had hem ook bij OnGameModeInit gezet. Maar dan krijg ik de volgende error: C:\Program Files\Rockstar Games\Eigen server\gamemodes\freeroam_1.6.pwn(213) : error 017: undefined symbol "EnableStuntBonusForAll" Een command voor het opvragen van de tijd heb ik volgens mij wel ergens. Zal het binnenkort proberen op te zoeken. offtopic: Gratz met je 300e post een mijlpaal binnen "scripting problemen topic" Hmmm, probeer dit er eens neer te zetten: EnableStuntBonusForAll(1); Waarschijnlijk heb jij alleen EnableStuntBonusForAll; neergezet, dat wat hierboven staat geeft een '1' aan en een staat weer voor 'true' dus een '0' is voor 'false'.. Als dat niet werkt weet ik het ook niet sorry
Sandra Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Nee, volgens mij gebruik jij nog sa:mp 0.2.1 (of 0.1b) Je moet het updaten naar 0.2.2, want daar zit die functie namelijk bij...
Ymosky Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Nee, volgens mij gebruik jij nog sa:mp 0.2.1 (of 0.1b) Je moet het updaten naar 0.2.2, want daar zit die functie namelijk bij... hahahaha :$ Ik had inderdaad nog 0.2.1 Waarschijnlijk met opschonen van mn pc de verkeerde versie verwijderd Maargoed, bedankt!! ik kan weer verder
nick5556 Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Werken timers ook niet bij versie 0.2.1?
Ymosky Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Werken timers ook niet bij versie 0.2.1? Jawel, want die heb ik ook in mn script zitten (wat ik dus een al een poos met 0.2.1 deed ) 0.2.1 en 0.2.2 verschillen qua scripting niet zo veel geloof ik, het was toen vooral de "leuke dingetjes" die veranderd zijn als die stuntbonussen, meerdere regels op chat, special actions, een paar limieten omhoog en nog wat dingetjes. (herinner ik me ineens weer )
nick5556 Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 (bewerkt) Oke, nu een site gaan maken Bewerkt: 20 mei 2008 door nick5556
Ymosky Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Oke, nu een site gaan maken Uhuh? Ik volg het niet helemaal meer eigenlijk. Eerst vraag je of timers met 0.2.1 werken, daarna is het "oke, nu een site maken" wat heeft dat met elkaar te maken dan Ben ik nou gek of...?
nick5556 Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Oke, nu een site gaan maken Uhuh? Ik volg het niet helemaal meer eigenlijk. Eerst vraag je of timers met 0.2.1 werken, daarna is het "oke, nu een site maken" wat heeft dat met elkaar te maken dan Ben ik nou gek of...? Voor me server, ik wacht op antwoord voor register ( dine.inc errors ) en checkpoints..
Ymosky Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Voor dini.inc errors heb ik gedaan, hopelijk werkt het. Die checkpoints probeer ik binnenkort nog naar te kijken. Maar ik kan niks beloven. fftjes off-topic: Heeft iemand de laatste tijd iets van Azer gehoord? zie ik echt totaal nooit meer hierzo.
Sandra Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 fftjes off-topic: Heeft iemand de laatste tijd iets van Azer gehoord? zie ik echt totaal nooit meer hierzo. Hij is al bijna een week niet online geweest... Het word wel weer eens tijd dat een moderator dit subforum een bezoekje brengt.. Nu de ontwikkeling van sa:mp gestopt is, zal hij dus ook zijn 'baantje' als beta-tester wel kwijt zijn... Maargoed, we zien hem vast nog wel een keer verscheinen. (Koe Mzungu is immers ook na 4 maanden niks van zich te hebben laten horen weer teruggekeerd alsof er niks aan de hand was... )
GTAScripter Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Hallo iedereen, Dit is mijn probleem. Hoe kan ik 1 interior voor meerdere huizen gebruiken? Dus een huis in LV met Interior 7 en een huis in SF met interior 7. Of is dit niet mogelijk. Gr Jan
Sandra Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Je zou VirtualWorlds kunnen gebruiken... Spelers die niet bij elkaar in dezelfde Virtual World zitten, kunnen elkaar niet zien.
Ymosky Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Het kan heel goed met virtualworld, alleen zorg wel dat je er goed over nadenkt en het script zorgvuldig opbouwt. Fout die je snel kan maken daarbij is dat een speler bij het verlaten van de interior verkeerd terrechtkomt, dus dat de speler uit LV in SF terrechtkomt en omgekeerd. kheb het zelf namelijk meerdere zo keren meegemaakt
Recommended Posts