Jump to content

Het Scripting Problemen Topic


Azer

Recommended Posts

EnableStuntBonusForPlayer(playerid,0);

of

EnableStuntBonusForAll(0);

Ik kan het niet werkend krijgen, normaal zou zoiets toch bij public OnGameModeInit moeten staan?

net als bijvoorbeeld "AllowInteriorWeapons(1);"

Enable dinges moet in InGameModeInit staan, of in een commando waar je het aan/uit kan zetten..

EDIT: 300e post in dit topic!!

EDIT2:

Hoe vraag je op welke tijd het is ingame?

Bewerkt: door nick5556
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 838
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sandra

    115

  • opacool6

    79

  • Big Boss

    57

  • Remi-X

    55

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik had hem ook bij OnGameModeInit gezet. Maar dan krijg ik de volgende error:

C:\Program Files\Rockstar Games\Eigen server\gamemodes\freeroam_1.6.pwn(213) : error 017: undefined symbol "EnableStuntBonusForAll"

Een command voor het opvragen van de tijd heb ik volgens mij wel ergens. Zal het binnenkort proberen op te zoeken.

offtopic: Gratz met je 300e post ;) een mijlpaal binnen "scripting problemen topic" :D

Bewerkt: door Ymosky
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had hem ook bij OnGameModeInit gezet. Maar dan krijg ik de volgende error:

C:\Program Files\Rockstar Games\Eigen server\gamemodes\freeroam_1.6.pwn(213) : error 017: undefined symbol "EnableStuntBonusForAll"

Een command voor het opvragen van de tijd heb ik volgens mij wel ergens. Zal het binnenkort proberen op te zoeken.

offtopic: Gratz met je 300e post ;) een mijlpaal binnen "scripting problemen topic" :D

Hmmm, probeer dit er eens neer te zetten:

EnableStuntBonusForAll(1);

Waarschijnlijk heb jij alleen EnableStuntBonusForAll; neergezet, dat wat hierboven staat geeft een '1' aan en een staat weer voor 'true' dus een '0' is voor 'false'..

Als dat niet werkt weet ik het ook niet sorry :(

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, volgens mij gebruik jij nog sa:mp 0.2.1 (of 0.1b) :{

Je moet het updaten naar 0.2.2, want daar zit die functie namelijk bij... ;)

hahahaha :$ Ik had inderdaad nog 0.2.1 Waarschijnlijk met opschonen van mn pc de verkeerde versie verwijderd

Maargoed, bedankt!! ik kan weer verder :)

Link to comment
Delen op andere websites

Werken timers ook niet bij versie 0.2.1?

Jawel, want die heb ik ook in mn script zitten (wat ik dus een al een poos met 0.2.1 deed :puh: )

0.2.1 en 0.2.2 verschillen qua scripting niet zo veel geloof ik, het was toen vooral de "leuke dingetjes" die veranderd zijn als die stuntbonussen, meerdere regels op chat, special actions, een paar limieten omhoog en nog wat dingetjes. (herinner ik me ineens weer ;) )

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, nu een site gaan maken :)

Uhuh? Ik volg het niet helemaal meer eigenlijk. Eerst vraag je of timers met 0.2.1 werken, daarna is het "oke, nu een site maken" wat heeft dat met elkaar te maken dan

Ben ik nou gek of...?

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, nu een site gaan maken :)

Uhuh? Ik volg het niet helemaal meer eigenlijk. Eerst vraag je of timers met 0.2.1 werken, daarna is het "oke, nu een site maken" wat heeft dat met elkaar te maken dan

Ben ik nou gek of...?

Voor me server, ik wacht op antwoord voor register ( dine.inc errors ) en checkpoints..

Link to comment
Delen op andere websites

Voor dini.inc errors heb ik gedaan, hopelijk werkt het.

Die checkpoints probeer ik binnenkort nog naar te kijken. Maar ik kan niks beloven.

fftjes off-topic: Heeft iemand de laatste tijd iets van Azer gehoord? zie ik echt totaal nooit meer hierzo.

Link to comment
Delen op andere websites

fftjes off-topic: Heeft iemand de laatste tijd iets van Azer gehoord? zie ik echt totaal nooit meer hierzo.

Hij is al bijna een week niet online geweest... :N Het word wel weer eens tijd dat een moderator dit subforum een bezoekje brengt.. :{

Nu de ontwikkeling van sa:mp gestopt is, zal hij dus ook zijn 'baantje' als beta-tester wel kwijt zijn...

Maargoed, we zien hem vast nog wel een keer verscheinen.

(Koe Mzungu is immers ook na 4 maanden niks van zich te hebben laten horen weer teruggekeerd alsof er niks aan de hand was... :{ )

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo iedereen,

Dit is mijn probleem. Hoe kan ik 1 interior voor meerdere huizen gebruiken? Dus een huis in LV met Interior 7 en een huis in SF met interior 7.

Of is dit niet mogelijk.

Gr Jan

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan heel goed met virtualworld, alleen zorg wel dat je er goed over nadenkt en het script zorgvuldig opbouwt.

Fout die je snel kan maken daarbij is dat een speler bij het verlaten van de interior verkeerd terrechtkomt, dus dat de speler uit LV in SF terrechtkomt en omgekeerd.

kheb het zelf namelijk meerdere zo keren meegemaakt :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...