Remi-X Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 (bewerkt) public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp("/regels", cmdtext, true) == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Regels:"); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "1. Niet cheaten."); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "2. Houd het gezellig."); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "3. Wees eerlijk :)"); return 1; } return 0; //Hier heb ik het zometeen over } En misschien heb je hier ook wel wat aan, als iemand een command intypt die niet bestaat. Maak van de allerlaatste return in OnPlayerCommandText (heb ik aangegeven) dit, als je wilt dat iemand een ander bericht krijgt als de command niet bestaat: return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Deze command bestaat niet!"); Om het even over je errors en warnings te hebben, om deze volgende keer te begrijpen: Loose Indentation betekent dat je script rommelig word: Een tab ergens teveel of te weinig. Kan verder geen kwaad, en je kan er ook makkelijk van af komen door #pragma tabsize 0 bovenaan je script te zetten. Unreachable code, betekent letterlijk: Onbereikbare code. Dit komt meestal voor als je een return te veel gebruikt, of verkeerd gebruikt. Over je error: Je bent een bracket vergeten. Brackets zijn de { en } waartussen je script staat. Als er meer open brackets staan { dan sluiten } zal het dus deze error geven. Bewerkt: 18 mei 2009 door Remi-X
Pattypat Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 (bewerkt) Ik blijf maar dit krijgen : :\Users\Patrick\Desktop\SAMP Server\filterscripts\actions.pwn(165) : error 030: compound statement not closed at the end of file (started at line 42) Dit is lijn 42 en een stukje verder : new cmd[256]; new idx; new dancestyle; cmd = strtok(cmdtext, idx); Kan je me Plz verder helpen ? Thank You Edit : Ook nog iets anders, ik heb die tut van Sandra van dat accountsysteem. En ik wil hem nu als filterscript gebruiken zodat ik het in elke gamemode krijg. Maar bij het begin krijg je niks van wat er hoort te komen. als je dan ga inloggen / registeren dan doet hij het wel gewoon. Iemand een oplossing ? Bewerkt: 19 mei 2009 door Pattypat
Remi-X Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 BBQQQQQ Kijk, dit is nou niet leuk om te lezen. Ik geef je nog in mijn vorige post de uitleg hoe je dit kan voorkomen, maargoed, als jij te lui bent om dat te lezen, quote ik het nogmaals. Over je error: Je bent een bracket vergeten. Brackets zijn de { en } waartussen je script staat. Als er meer open brackets staan { dan sluiten } zal het dus deze error geven.
Pattypat Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 Wtf ? Waar moet ik die dan vergeten zijn! Ik heb dat hele ding al nagekeken en ben nog maar n beginnen hoor. Maarja, geen respect van jullie naar mij, dus ook niet van mij naar jullie
Remi-X Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 (bewerkt) Wat is dat nou weer, geen respect? Dat slaat dus helemaal nergens op. Als ik geen respect voor je heb, post ik nu ook niks. Ik wil je ook alleen maar helpen, maar dan wil ik wel dat je leest wat ik zei, of aangeeft dat je het al gelezen had, want nu weet ik van niks. Naja, je kan hem niet vinden heh? Je zou een stuk script kunnen sturen, dan zoek ik wel even snel voor je Voor je account systeem: Dat systeem is eigenlijk meer bedoeld om van te leren (naar mijn idee), want uit eigen ervaring weet ik dat het voor geen meter werkt. Elke keer worden waardes resetted bij dat script. Ik weet niet waarom. Daarnaast, weet je zeker dat je het account systeem als FILTERSCRIPT gebruikt, en niet exact hetzelfde als bij de tut die Sandra gaf? #include <a_samp> #include <dudb> #define COLOR_RED 0xFF0000AA #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA #define COLOR_GREEN 0x00FF00AA new logged[MAX_PLAYERS]; new adminlevel[MAX_PLAYERS]; new money[MAX_PLAYERS]; new playername[MAX_PLAYER_NAME]; public OnFilterScriptInit() { print("==============================="); print("AccountTutorial by Sandra18[NL]"); print("==============================="); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { logged[playerid] = 0; return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { if(logged[playerid] == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Je bent nog niet ingelogd! Gebruik /login [wachtwoord]!"); } return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { new cmd[128],tmp[128], tmp2[128]; new idx; new string[128]; cmd = strtok(cmdtext, idx); GetPlayerName(playerid, playername, sizeof(playername)); if(strcmp(cmd, "/register", true) == 0) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "USAGE: /register (password)"); } else { if (!dini_Exists(udb_encode(playername))) { dini_Create(udb_encode(playername)); dini_IntSet(udb_encode(playername), "password", udb_hash(tmp)); dini_IntSet(udb_encode(playername), "adminlevel", 0); dini_IntSet(udb_encode(playername), "money", 0); format(string, sizeof(string), "Account %s aangemaakt! Je kunt nu inloggen met het wachtwoord: %s.", playername, tmp); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string); } else { format(string, sizeof(string), "%s already registered.", playername,tmp); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, string); } } return 1; } if(strcmp(cmd, "/login", true) == 0) { if(logged[playerid] == 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Je bent al ingelogd"); return 1; } tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "Gebruik: /login (wachtwoord)"); } else { if (dini_Exists(udb_encode(playername))) { tmp2 = dini_Get(udb_encode(playername), "password"); if (udb_hash(tmp) != strval(tmp2)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Verkeerd wachtwoord!."); } else { logged[playerid] = 1; money[playerid] = dini_Int(udb_encode(playername), "money"); adminlevel[playerid] = dini_Int(udb_encode(playername), "adminlevel"); format(string, sizeof(string), "%s, je bent nu ingelogd. Je hebt adminlevel %d en je hebt %d dollar", playername, adminlevel[playerid], money[playerid]); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string); GivePlayerMoney(playerid, money[playerid]); } } else { format(string, sizeof(string), "Het account %s, bestaat nog niet. Typ /register [wachtwoord] om een account te maken.", playername); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, string); } } return 1; } if(strcmp(cmd, "/maakmijadmin", true) == 0) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { if(logged[playerid] == 1) { if(adminlevel[playerid] != 3) { adminlevel[playerid] = 3; SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Je bent nu hoofdadmin! Gefeliciteerd!"); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Je bent al hoofdadmin!"); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Je moet je eerst inloggen /login [wachtwoord]"); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Je moet je eerst met rcon inloggen! (/rcon login [rcon-pass])"); } return 1; } return 0; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { money[playerid] = GetPlayerMoney(playerid); dini_IntSet(udb_encode(playername), "money", money[playerid]); dini_IntSet(udb_encode(playername), "adminlevel", adminlevel[playerid]); logged[playerid] = 0; return 1; } Zo zal je het kunnen gebruiken in een Filterscript. EDIT: w00t, mooi uitgelijnd Hele post 3 meter breed Bewerkt: 19 mei 2009 door Remi-X
Pattypat Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 (bewerkt) Haha, 3 meter Wacht even hoor, Als ik die kopieer dan komt alles in 1 lange rij achterlkaar. Dus moet ik er overal enters tussen zetten Edit : Dit is dus dat stuk script, ( Helemaal ) , de rest van /kill bijv werkt wel gewoon.. Ik weet zeker dat er iets fout is bij Regel 42. Daar ziet het er namelijk niet uit : //------------------------------------------------- // // Creating commands set set player's specials // actions. // kyeman 2007 // //------------------------------------------------- #pragma tabsize 0 #include <a_samp> #include <core> #include <float> #define COLOR_RED 0xFF0000AA #define COLOR_GREEN 0x33AA33AA //------------------------------------------------- strtok(const string[], &index) { new length = strlen(string); while ((index < length) && (string[index] <= ' ')) { index++; } new offset = index; new result[20]; while ((index < length) && (string[index] > ' ') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1))) { result[index - offset] = string[index]; index++; } result[index - offset] = EOS; return result; } //------------------------------------------------- public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { new cmd[256]; new idx; new dancestyle; cmd = strtok(cmdtext, idx); // HANDSUP if(strcmp(cmd, "/handsup", true) == 0) { if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_ONFOOT) { SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_HANDSUP); return 1; } { if (strcmp("/kill", cmdtext, true, 5) == 0) { SetPlayerHealth(playerid,0.0); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Je hebt zelfmoord Gepleegd!!"); } return 1; { if (strcmp("/regels", cmdtext, true) == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Regels:"); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "1. Niet cheaten."); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "2. Houd het gezellig."); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "3. Wees eerlijk :)"); return 1; } return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Deze command bestaat niet!"); } new cmd[256], idx, tmp[256]; cmd = strtok(cmdtext, idx); if(strcmp(cmd, "/report", true)==0) { tmp = strtok(cmdtext, idx); new reportedplayer; //De speler die gereport wordt if(!strlen(tmp)) // Als er alleen report wordt ingetypt { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Gebruik: /report [id]"); return 1; } reportedplayer = strval(tmp); if(IsPlayerConnected(reportedplayer)==1) { new reportedplayername[256]; new reporterplayername[256]; new meldingvooradmin[256]; new aantaladmins; new meldingvoorreporter[256]; aantaladmins = 0; GetPlayerName(reportedplayer, reportedplayername, sizeof(reportedplayername)); GetPlayerName(playerid, reporterplayername, sizeof(reporterplayername)); format(meldingvooradmin, sizeof(meldingvooradmin), "%s (ID %d) wil speler %s (ID %d) rapporteren.", reporterplayername, playerid, reportedplayername, reportedplayer); for(new i = 0; i <= MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { if(IsPlayerAdmin(i)) { GameTextForPlayer(i, meldingvooradmin, 5000, 6); aantaladmins ++; } } } format(meldingvoorreporter, sizeof(meldingvoorreporter), "Je hebt %s gereport aan %d admin(s).", reportedplayername, aantaladmins); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, meldingvoorreporter); } else { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,"De speler die je wil reporten is niet online!"); } return 1; } // START DANCING if(strcmp(cmd, "/dance", true) == 0) { if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_ONFOOT) { new tmp[256]; // Get the dance style param tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,"Usage: /dance [style 1-3]"); return 1; } dancestyle = strval(tmp); if(dancestyle < 1 || dancestyle > 3) { SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,"Usage: /dance [style 1-3]"); return 1; } if(dancestyle == 1) { SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1); } else if(dancestyle == 2) { SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE2); } else if(dancestyle == 3) { SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE3); } return 1; } } } //------------------------------------------------- // EOF Bewerkt: 19 mei 2009 door Pattypat
Remi-X Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 Plofl, dat ziet er inderdaad niet uit. Ik heb het even allemaal gefixed, en netjes gemaakt. En ik heb het even op Pastebin gepost, zodat je een wat beter uitgelijnde versie hebt. Klikkerdeklik
Pattypat Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 (bewerkt) Thanks for het Fixen. Dat werkt nu! Alleen is dit het ding dat je hebt Gefixt ( Top ) Alleen ging het eerder om het Account ding, dat ik het voor Filterscript kan doen. Bedankt! Edit : Nu zoek ik dus nog de goede van'Het account systeem voor Filterscript! nog een klein probleem ( Heeft niet echt hier mee te maken ) Ik heb ergens uit het forum iets gevist, /commands en /help . Dat werkt. Nu had jij (u) er iets bij gemaakt, van deze commant bestaat niet, maar nu werkt deze niet meer. Bewerkt: 19 mei 2009 door Pattypat
Remcconen Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 Thanks for het Fixen.Dat werkt nu! Alleen is dit het ding dat je hebt Gefixt ( Top ) Alleen ging het eerder om het Account ding, dat ik het voor Filterscript kan doen. Bedankt! Even een tip. Haal '#pragma tabsize 0' weg. Dit voorkomt wel errors bij het uitlijnen, maar met netjes uitlijnen vind je vaak wat er fout is.
Pattypat Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 (bewerkt) Die heb ik al weg gehaald Maar nu is er een fout tussen ons 2 denk ik. Want nu heb ik dat Account systeem niet. Die heb je daar gepost, maar als ik die Kopieer, dan wordt het 1 lange lijn. En als ik je post quote en dan kopieer krijg ik errors, ik zal ze zo even melden. Edit : : error 047: array sizes do not match, or destination array is too small : error 047: array sizes do not match, or destination array is too small : error 047: array sizes do not match, or destination array is too small : error 047: array sizes do not match, or destination array is too small Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Errors. Bewerkt: 19 mei 2009 door Pattypat
Remi-X Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 (bewerkt) Deze uitgelijnde beter? EDIT @ hieronder: Lolled Bewerkt: 19 mei 2009 door Remi-X
Pattypat Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Hoi, nog 4 errors in mijn eigen mode. Alleen snap ik niet wat er fout is.. : warning 217: loose indentation : warning 217: loose indentation : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol "SetupPlayerForClassSelection") : warning 217: loose indentation : warning 217: loose indentation : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol "SetPlayerTeamFromClass") : error 017: undefined symbol "gTeam" : warning 215: expression has no effect : error 001: expected token: ";", but found "]" : error 029: invalid expression, assumed zero : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Errors. Het script : #include <a_samp> #include <float> #include <core> // This is a comment // uncomment the line below if you want to write a filterscript //#define FILTERSCRIPT #if defined FILTERSCRIPT #define TEAM_Terroristen 1 // Team Terroristen #define TEAM_Politie 2 // Team Ballas #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA // Kleur Terroristen. #define COLOR_BLUE 0x0000FFaa // Kleur Politie #define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA // Kleur wanneer je inactive bent static gTeam[MAX_PLAYERS]; forward SetPlayerToTeamColor(playerid); // Speler naar teamkleur zetten forward SetupPlayerForClassSelection(playerid); // Speler klaarmaken voor setup forward SetPlayerTeamFromClass(playerid,classid); // Speler in team zetten forward ExitTheGameMode(); // uit gamemode gaan public OnFilterScriptInit() { print("\n--------------------------------------"); print(" Blank Filterscript by your name here"); print("--------------------------------------\n"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print("\n----------------------------------"); print("Terroristen VS Politie"); print("----------------------------------\n"); } #endif public OnGameModeInit() { SetGameModeText("Terroristen VS Politie"); SetWorldTime(6); // tijd in uren. ShowNameTags(1); // Spelers namen boven health balk aan of uit. Nu aan ShowPlayerMarkers(1); // Blokjes op radar aan of uit? Nu aan // Vehicles Vagos ---------- Zet hier de autos van de Vagos neer AddStaticVehicle(421,1477.4077,-1622.6343,13.9253,231.1302,36,1); // Antipolitie Auto AddStaticVehicle(421,1478.7965,-1656.3079,13.9290,274.3658,36,1); // Antipolitie Auto AddStaticVehicle(418,1463.9514,-1673.5055,14.1396,216.3499,114,114); // antipolitiebusje // Vehicles Ballas ---------- Zet hier de autos van de Ballas neer AddStaticVehicle(596,1535.8573,-1678.6421,13.1040,359.8362,0,1); // politieauto AddStaticVehicle(596,1535.8933,-1666.2452,13.1041,359.8361,0,1); // politieauto AddStaticVehicle(528,1546.1823,-1651.0183,5.9347,269.8752,0,0); // PolitieautoSAPD AddStaticVehicle(528,1526.9158,-1643.8789,5.9334,2.7981,0,0); // PolitieAutoSAPD AddStaticVehicle(523,1551.7770,-1659.8077,13.1261,358.8032,0,0); // Politiemotor AddStaticVehicle(497,1545.5557,-1608.9572,13.5592,88.3859,0,1); // Politieheli AddStaticVehicle(427,1585.2369,-1667.9401,6.0243,91.0602,0,1); // Politieautobus AddStaticVehicle(427,1585.8784,-1672.1593,6.0264,88.4133,0,1); // Politieautobus AddStaticVehicle(427,1545.1882,-1684.5032,6.0190,89.4224,0,1); // Politieautobus // Vagos Class ------------ Zet hier de classes van de vagos neer waaruit je kan kiezen AddPlayerClass(181,1474.8419,-1638.3766,14.1484,248.8849,34,50,4,0,24,80); // Antipolitie // Ballas Class ----------- Ze hier de classes van de ballas neer waaruit je kan kiezen AddPlayerClass(280,268.3177,77.2302,1001.0391,359.7802,17,120,23,70,25,55); // Politie AddPlayerClass(280,218.4239,75.5513,1005.0391,341.3400,29,50,30,50,26,50); // Politieman return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public SetupPlayerForClassSelection(playerid) { SetPlayerInterior(playerid,11); SetPlayerPos(playerid,508.7362,-87.4335,998.9609); SetPlayerCameraPos(playerid,508.7362,-83.4335,998.9609); SetPlayerCameraLookAt(playerid,508.7362,-87.4335,998.9609); SetPlayerFacingAngle(playerid,0.0); } public SetPlayerTeamFromClass(playerid,classid) { if(classid == 0 || classid == 1 || classid == 2) { gTeam[playerid] = TEAM_TERRORISTEN; } else if(classid == 3 || classid == 4 || classid == 5) { gTeam[playerid] = TEAM_POLITIE; } } public SetPlayerToTeamColor(playerid) { if(gTeam[playerid] == TEAM_TERRORISTEN) { SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLUE); // geel } else if(gTeam[playerid] == TEAM_POLITIE) { SetPlayerColor(playerid,COLOR_YELLOW); // roze/paars } } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetupPlayerForClassSelection(playerid); SetPlayerTeamFromClass(playerid,classid); if(classid == 181 || classid == 181 || classid == 181) { GameTextForPlayer(playerid,"~y~TERRORISTEN",1000,5); } else if(classid == 280 || classid == 280 || classid == 280) { GameTextForPlayer(playerid,"~r~POLITIE",1000,5); } return 1; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { SetPlayerColor(playerid,COLOR_GREY); // Kleur GameTextForPlayer(playerid,"~g~Terroristen ~w~vs ~b~Politie!",2000,5); // Text return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { SetPlayerToTeamColor(playerid); SetPlayerInterior(playerid,0); if(gTeam[playerid] == TEAM_TERRORISTEN) { SetPlayerWorldBounds(playerid,x_max, x_min, y_max, y_min); GameTextForPlayer(playerid, "Vermoord zoveel mogelijk ~r~Politie's!" 6000,5); } else if(gTeam[playerid] == TEAM_POLITIE) { SetPlayerWorldBounds(playerid,x_max, x_min, y_max, y_min); GameTextForPlayer(playerid, "Vermoord zoveel mogelijk ~y~Terroristen!", 6000,5); } return 1; } public ExitTheGameMode() { GameModeExit(); } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { if(killerid == INVALID_PLAYER_ID) { SendDeathMessage(INVALID_PLAYER_ID,playerid,reason); } else { if(gTeam[killerid] != gTeam[playerid]) { // Valid kill SendDeathMessage(killerid,playerid,reason); SetPlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid)+1); } else { // Team kill SetPlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid)+1); } } return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { return 1; } public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { return 1; } public OnPlayerPrivmsg(playerid, recieverid, text[]) { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp("/mycommand", cmdtext, true, 10) == 0) { // Do something here return 1; } return 0; } public OnPlayerInfoChange(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnRconCommand(cmd[]) { return 1; } public OnObjectMoved(objectid) { return 1; } public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid) { return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { return 1; } public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { return 1; } public OnPlayerExitedMenu(playerid) { return 1; }
Remi-X Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Plaats je script volgende keer eens in een CODEBOX, dat is even wat mooier dan zo'n grote agina waarin je moet scrollen. Over je Errors+Warnings: warning 217: loose indentation: Een tabje teveel of te weinig. Kan verder geen kwaad, is alleen om je erop te duiden dat je script een beetje onoverzichtelijk word. warning 235: public function lacks forward declaration: Uh, sinds wanneer is dit een Public? Hier staat het goed aangegeven En volgens mij gebruik jij die, hij lijkt er namelijk wel op.. error 017: undefined symbol "gTeam" Moet dus gTeam[playerid] zijn op die regel. warning 215: expression has no effect Komt vast door gTeam. error 001: expected token: ";", but found "]" Je bent een ; vergeten neer te zetten op die regel. error 029: invalid expression, assumed zero Zal ook wel bij gTeam horen, op welke regel staat hij? En over het script zelf: Waarom gebruik je ExitTheGameMode() :? Nogal ongebruikelijk... Gebruik gewoon OnGameModeExit.
Recommended Posts