Big Boss Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Jij hebt staan: bankmoney[playerid] = +10; Maar het moet zijn: bankmoney[playerid] =+ 10;
Remcconen Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Jij hebt staan: bankmoney[playerid] = +10; Maar het moet zijn: bankmoney[playerid] =+ 10; Dank, maar er zitten nu nog errors in de if(Money...) en if(GetPlayerMoney(..)..)
Remcconen Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Het gaat de goede kant op. Errors+Warnings: DDC.pwn(246) : error 029: invalid expression, assumed zero DDC.pwn(246) : warning 215: expression has no effect DDC.pwn(254) : error 029: invalid expression, assumed zero DDC.pwn(254) : warning 215: expression has no effect DDC.pwn(262) : error 029: invalid expression, assumed zero DDC.pwn(262) : warning 215: expression has no effect DDC.pwn(270) : error 029: invalid expression, assumed zero DDC.pwn(270) : warning 215: expression has no effect DDC.pwn(278) : error 029: invalid expression, assumed zero DDC.pwn(278) : warning 215: expression has no effect DDC.pwn(286) : error 029: invalid expression, assumed zero DDC.pwn(286) : warning 215: expression has no effect DDC.pwn(292) : error 029: invalid expression, assumed zero DDC.pwn(292) : warning 215: expression has no effect De regels zijn de regels met bankmoney[playerid] =+ <BEDRAG>;
Remcconen Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Hartelijk bedankt. Dit vergeet ik nooit meer.
opacool6 Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Instagib op 1 betekent instant kill, dus dood met eén schot.Ik denk niet dat het ook voor auto's geldt, maar dat zou je eens moeten checken. Bedankt Big boss Ik las het ff later omdat me computer een paar dagen niet aan kon.
Remi-X Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 (bewerkt) EDIT: Ik ben al geholpen op het SA:MP forum... :$ nvm deze post dus... Bewerkt: 8 juni 2009 door Remi-X
Big Boss Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Niet =+ Maar += Ow, is waar ook. Mijn fout.
David22 Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 Hey, ik zit hier een beetje met een probleem. Ik ben nu bezig met een RL GM, maar dat doet er verder niet toe. Het is de bedoeling dat als een speler spawned, dat dan alle auto's die gespawned zijn, maar niet van die persoon zijn, op slot gaan. Daarvoor heb ik de onderstaande code gemaakt: new Autos[][HOUSE] = { {"Blank", 1000.0000, 1000.0000, 1000.0000, 0.0000}, {"Huis1Auto", 319.3104,-127.6115,1.8452,269.9319}, // huis 1auto {"Huis2Auto", 319.1501,-86.5001,1.8718,270.1909}, // huis2auto {"Huis3Auto", 287.8148,-56.0016,1.2858,180.8278}, // huis3auto {"Huis4Auto", 278.0771,-57.9574,1.2846,179.3597}, // huis4atuo {"Huis5Auto", 245.8908,-85.4922,1.7829,90.0099}, // huis5atuo {"Huis6Auto", 246.8221,-127.3508,1.9527,89.6495},// huis6atuo {"Huis7Auto", 347.9392,-86.8232,1.0762,88.8303}, // huis7atuo {"Huis8Auto", 334.1310,-57.0428,1.2225,90.7807}, // huis8auto {"Huis9Auto", 340.0226,69.7249,3.6209,119.7046}, // huis9auto {"Huis10Auto", 328.4067,28.2995,6.0838,204.9715},// huis10auto {"Huis11Auto", 325.2183,61.0262,3.0980,228.0177}, // huis11auto {"Huis12Auto", 311.5359,46.6569,2.5756,205.5373}, // huis12auto {"Huis13Auto", 290.7342,38.9044,2.2759,200.9525}, // huis13auto {"Huis14Auto", 306.2288,17.4394,4.0454,204.0326}, // huis14auto {"Caravan1Auto", 260.7227,-264.1146,1.2858,101.4284}, // caravan 1auto {"Caravan2Auto", 266.7806,-278.8409,1.2848,61.0982}, // caravan 2auto {"Caravan3Auto", 257.3769,-311.5176,1.3065,74.6087}, // caravan2atuo {"Caravan4Auto", 229.5779,-312.5587,1.3110,26.9298}// caravan4auto }; new VehIDs[sizeof(Autos)]; public OnGameModeInit() { if(!dini_Exists("BlueberryCars")) { dini_Create("BlueberryCars") } for(new i = 0; i <= sizeof(Autos); i++) { if(dini_Int("BlueberryCars", Autos[i][naam]) != 0) { new modelid = dini_Int("BlueberryCars", Autos[i][naam]); VehIDs[i] = CreateVehicle(modelid, Autos[i][x], Autos[i][y], Autos[i][z], Autos[i][angle], CARGREY, CARGREY, 1000); } } return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { for(new i = 0; i <= sizeof(Autos); i++) { if(i != pInfo[playerid][spawn]) { SetVehicleParamsForPlayer(VehIDs[i], playerid, false, true); } } return 1; } Maar als ik wil spawnen crashed mijn client (niet de server). Kan iemand hier een fout in ontdekken?
Wanted Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Hey, ik zit hier een beetje met een probleem. Ik ben nu bezig met een RL GM, maar dat doet er verder niet toe. Het is de bedoeling dat als een speler spawned, dat dan alle auto's die gespawned zijn, maar niet van die persoon zijn, op slot gaan. Daarvoor heb ik de onderstaande code gemaakt:-Code- Maar als ik wil spawnen crashed mijn client (niet de server). Kan iemand hier een fout in ontdekken? Ik zie de fout zo even snel niet zitten in dat stukje script. Misschien dat je overal print's kan toevoegen, om de fout op te sporen.
jorD1 Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 (bewerkt) Hmm ik krijg deze melding als ik mijn server run. Kan iemand zeggen wat het is?(server werkt wel gewoon) [17:29:16] Script[gamemodes/stunt.amx]: Run time error 20: "Invalid index parameter (bad entry point)" Edit: nog een vraagje, ik heb een keer in een topic gezien dat sandra een scriptje had gemaakt voor iemand wat auto's menue's enzovoort telt. Alleen kan dat dingetje niet meer vinden. Weet iemand waar dit staat of wat voor truc je ervoor kan doen? Bewerkt: 23 juni 2009 door jorD1
opacool6 Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 (bewerkt) Help ik heb een probleem Zodra me server bij die line komt stopt hij. CarInfo[carnumber][cModel] = VehiclePlayer[playerid]; VehiclePlayer[playerid]; <<< daarin wordt tijdelijk een id op geslagen CarInfo[carnumber][cModel] is de plaats waar hij het in op moet slaan Bewerkt: 25 juni 2009 door opacool6
Aizen Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Ik wil een .pwn-bestand compileren, maar ik krijg 4 foutmeldingen : C:\Users\****\Documents\USB\Mods\samp02Xserver.win32\gamemodes\gf.pwn(26245) : error 021: symbol already defined: "SetPlayerHealth" C:\Users\****\Documents\USB\Mods\samp02Xserver.win32\gamemodes\gf.pwn(26253) : error 010: invalid function or declaration C:\Users\****\Documents\USB\Mods\samp02Xserver.win32\gamemodes\gf.pwn(26253) : error 010: invalid function or declaration C:\Users\****\Documents\USB\Mods\samp02Xserver.win32\gamemodes\gf.pwn(26253) : error 010: invalid function or declaration Dit is de regel : public SetPlayerHealth(playerid, ) { if(strcmp(cmdtext, "/kill", true) == 0) if(jailed2[playerid] == 1) { SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD1,"You cannot kill yourself because you're in the jail."); } else { SetPlayerHealth(playerid, 0.0); GetPlayerName(playerid,playername,sizeof(playername)); format(string,sizeof(string),".: %s Has killed himself (/kill) :.",playername); SendClientMessageToAll(COLOR_RED,string); }
David22 Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Waarom gebruik je public SetPlayerHealth(playerid, )? Deze code moet bij OnPlayerCommandText staan...
Recommended Posts