Jump to content

Het Scripting Problemen Topic


Azer

Recommended Posts

  • Reacties 838
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sandra

    115

  • opacool6

    79

  • Big Boss

    57

  • Remi-X

    55

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jij hebt staan:

bankmoney[playerid] = +10;

Maar het moet zijn:

bankmoney[playerid] =+ 10;

Dank, maar er zitten nu nog errors in de if(Money...) en if(GetPlayerMoney(..)..)
Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat de goede kant op.

Errors+Warnings:

DDC.pwn(246) : error 029: invalid expression, assumed zero
DDC.pwn(246) : warning 215: expression has no effect
DDC.pwn(254) : error 029: invalid expression, assumed zero
DDC.pwn(254) : warning 215: expression has no effect
DDC.pwn(262) : error 029: invalid expression, assumed zero
DDC.pwn(262) : warning 215: expression has no effect
DDC.pwn(270) : error 029: invalid expression, assumed zero
DDC.pwn(270) : warning 215: expression has no effect
DDC.pwn(278) : error 029: invalid expression, assumed zero
DDC.pwn(278) : warning 215: expression has no effect
DDC.pwn(286) : error 029: invalid expression, assumed zero
DDC.pwn(286) : warning 215: expression has no effect
DDC.pwn(292) : error 029: invalid expression, assumed zero
DDC.pwn(292) : warning 215: expression has no effect

De regels zijn de regels met

bankmoney[playerid] =+ <BEDRAG>;

Link to comment
Delen op andere websites

Instagib op 1 betekent instant kill, dus dood met eén schot.

Ik denk niet dat het ook voor auto's geldt, maar dat zou je eens moeten checken.

Bedankt Big boss :puh: Ik las het ff later omdat me computer een paar dagen niet aan kon.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, ik zit hier een beetje met een probleem. Ik ben nu bezig met een RL GM, maar dat doet er verder niet toe. Het is de bedoeling dat als een speler spawned, dat dan alle auto's die gespawned zijn, maar niet van die persoon zijn, op slot gaan. Daarvoor heb ik de onderstaande code gemaakt:

new Autos[][HOUSE] = {
{"Blank", 1000.0000, 1000.0000, 1000.0000, 0.0000},
{"Huis1Auto", 319.3104,-127.6115,1.8452,269.9319}, // huis 1auto
{"Huis2Auto", 319.1501,-86.5001,1.8718,270.1909}, // huis2auto
{"Huis3Auto", 287.8148,-56.0016,1.2858,180.8278}, // huis3auto
{"Huis4Auto", 278.0771,-57.9574,1.2846,179.3597}, // huis4atuo
{"Huis5Auto", 245.8908,-85.4922,1.7829,90.0099}, // huis5atuo
{"Huis6Auto", 246.8221,-127.3508,1.9527,89.6495},// huis6atuo
{"Huis7Auto", 347.9392,-86.8232,1.0762,88.8303}, // huis7atuo
{"Huis8Auto", 334.1310,-57.0428,1.2225,90.7807}, // huis8auto
{"Huis9Auto", 340.0226,69.7249,3.6209,119.7046}, // huis9auto
{"Huis10Auto", 328.4067,28.2995,6.0838,204.9715},// huis10auto
{"Huis11Auto", 325.2183,61.0262,3.0980,228.0177}, // huis11auto
{"Huis12Auto", 311.5359,46.6569,2.5756,205.5373}, // huis12auto
{"Huis13Auto", 290.7342,38.9044,2.2759,200.9525}, // huis13auto
{"Huis14Auto", 306.2288,17.4394,4.0454,204.0326}, // huis14auto
{"Caravan1Auto", 260.7227,-264.1146,1.2858,101.4284}, // caravan 1auto
{"Caravan2Auto", 266.7806,-278.8409,1.2848,61.0982}, // caravan 2auto
{"Caravan3Auto", 257.3769,-311.5176,1.3065,74.6087}, // caravan2atuo
{"Caravan4Auto", 229.5779,-312.5587,1.3110,26.9298}// caravan4auto
};


new VehIDs[sizeof(Autos)];

public OnGameModeInit()
{
if(!dini_Exists("BlueberryCars"))
{
	dini_Create("BlueberryCars")
}
for(new i = 0; i <= sizeof(Autos); i++)
{
	if(dini_Int("BlueberryCars", Autos[i][naam]) != 0)
	{
		new modelid = dini_Int("BlueberryCars", Autos[i][naam]);
		VehIDs[i] = CreateVehicle(modelid, Autos[i][x], Autos[i][y], Autos[i][z], Autos[i][angle], CARGREY, CARGREY, 1000);
	}
}
return 1;
}

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
for(new i = 0; i <= sizeof(Autos); i++)
{
	if(i != pInfo[playerid][spawn])
	{
		SetVehicleParamsForPlayer(VehIDs[i], playerid, false, true);
	}
}
return 1;
}

Maar als ik wil spawnen crashed mijn client (niet de server). Kan iemand hier een fout in ontdekken?

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, ik zit hier een beetje met een probleem. Ik ben nu bezig met een RL GM, maar dat doet er verder niet toe. Het is de bedoeling dat als een speler spawned, dat dan alle auto's die gespawned zijn, maar niet van die persoon zijn, op slot gaan. Daarvoor heb ik de onderstaande code gemaakt:

-Code-

Maar als ik wil spawnen crashed mijn client (niet de server). Kan iemand hier een fout in ontdekken?

Ik zie de fout zo even snel niet zitten in dat stukje script. Misschien dat je overal print's kan toevoegen, om de fout op te sporen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm ik krijg deze melding als ik mijn server run. Kan iemand zeggen wat het is?(server werkt wel gewoon)

[17:29:16] Script[gamemodes/stunt.amx]: Run time error 20: "Invalid index parameter (bad entry point)"

Edit: nog een vraagje, ik heb een keer in een topic gezien dat sandra een scriptje had gemaakt voor iemand wat auto's menue's enzovoort telt. Alleen kan dat dingetje niet meer vinden. Weet iemand waar dit staat of wat voor truc je ervoor kan doen?

Bewerkt: door jorD1
Link to comment
Delen op andere websites

Help ik heb een probleem

Zodra me server bij die line komt stopt hij.

CarInfo[carnumber][cModel] = VehiclePlayer[playerid];

VehiclePlayer[playerid]; <<< daarin wordt tijdelijk een id op geslagen

CarInfo[carnumber][cModel] is de plaats waar hij het in op moet slaan

Bewerkt: door opacool6
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil een .pwn-bestand compileren, maar ik krijg 4 foutmeldingen :

C:\Users\****\Documents\USB\Mods\samp02Xserver.win32\gamemodes\gf.pwn(26245) : error 021: symbol already defined: "SetPlayerHealth"
C:\Users\****\Documents\USB\Mods\samp02Xserver.win32\gamemodes\gf.pwn(26253) : error 010: invalid function or declaration
C:\Users\****\Documents\USB\Mods\samp02Xserver.win32\gamemodes\gf.pwn(26253) : error 010: invalid function or declaration
C:\Users\****\Documents\USB\Mods\samp02Xserver.win32\gamemodes\gf.pwn(26253) : error 010: invalid function or declaration

Dit is de regel :

public SetPlayerHealth(playerid, )
{

if(strcmp(cmdtext, "/kill", true) == 0)
if(jailed2[playerid] == 1)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD1,"You cannot kill yourself because you're in the jail.");
}
else
{
SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
GetPlayerName(playerid,playername,sizeof(playername));
format(string,sizeof(string),".: %s Has killed himself (/kill) :.",playername);
SendClientMessageToAll(COLOR_RED,string);
}

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...