Aizen Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Ik heb het gewijzigd, maar ik krijg terug een foutmelding bij het compilen; C:\Users\****\Documents\USB\Mods\samp02Xserver.win32\gamemodes\gf.pwn(8138) : warning 217: loose indentation C:\Users\****\Documents\USB\Mods\samp02Xserver.win32\gamemodes\gf.pwn(8139) : error 017: undefined symbol "jailed2" C:\Users\****\Documents\USB\Mods\samp02Xserver.win32\gamemodes\gf.pwn(8139) : warning 215: expression has no effect C:\Users\Louis\****\USB\Mods\samp02Xserver.win32\gamemodes\gf.pwn(8139) : error 001: expected token: ";", but found "]" C:\Users\****\Documents\USB\Mods\samp02Xserver.win32\gamemodes\gf.pwn(8139) : warning 217: loose indentation C:\Users\****\Documents\USB\Mods\samp02Xserver.win32\gamemodes\gf.pwn(8139) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\Users\****\Documents\USB\Mods\samp02Xserver.win32\gamemodes\gf.pwn(8139) : fatal error 107: too many error messages on one line if(strcmp(cmdtext, "/kill", true) == 0) if(jailed2[playerid] == 1) { SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD1,"You cannot kill yourself because you're in the jail."); } else { SetPlayerHealth(playerid, 0.0); GetPlayerName(playerid,playername,sizeof(playername)); format(string,sizeof(string),".: %s Has killed himself (/kill) :.",playername); SendClientMessageToAll(COLOR_RED,string); }
Remcconen Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 (bewerkt) public OnPlayerCommandText([b]...[/b]) { if(strcmp(cmdtext, "/kill", true) == 0) { if(jailed2[playerid] == 1) { SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD1,"You cannot kill yourself because you're in the jail."); } else { SetPlayerHealth(playerid, 0.0); GetPlayerName(playerid,playername,sizeof(playername)); format(string,sizeof(string),".: %s Has killed himself (/kill) :.",playername); SendClientMessageToAll(COLOR_RED,string); } return 1; } return 0; } Dat tussen de Tags moet je zelf invullen. Dat weet ik niet uit mijn hoofd. Bewerkt: 27 juni 2009 door Remcconen
Rutger. Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 (bewerkt) Hey, Ik wil een soort teleport maken, zodat je binnenin het huisje staat... Alleen wil ik dan een gele teleport pijl maken, en als je erin staat je automatisch teleport Nu is mijn vraag: Wat is het ID van die gele teleport pijl? EN is het een pickup of gewoon een unsolid object? Screen: Alvast bedankt, ~JuniorJoost Bewerkt: 5 juli 2009 door JuniorJoost
Big Boss Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Dat gele ding heet een enex. Voor zover ik weet heeft die geen object id en ik ga er dus vanuit dat ze "on-the-fly" gecreëerd worden door ofwel de IPL map files of de SCM.
Remi-X Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Dat gele ding heet een enex. Voor zover ik weet heeft die geen object id en ik ga er dus vanuit dat ze "on-the-fly" gecreëerd worden door ofwel de IPL map files of de SCM. SCM Wil je dit wel doen, zul je van die rode markers moeten gebruiken. En dan even op de wiki kijken om te begrijpen hoe je werkt met Checkpoints en markers, en OnPlayerEnter en Exit Checkpoint.
David22 Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Het gene wat er nog het meest bij in de buurt komt is pickup nr. 1318, dit is namelijk een naar beneden wijzende witte pijl...
Big Boss Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Dat gele ding heet een enex. Voor zover ik weet heeft die geen object id en ik ga er dus vanuit dat ze "on-the-fly" gecreëerd worden door ofwel de IPL map files of de SCM. SCM Hmm, ik ga er toch van uit dat ze in de IPL gecreëerd worden: enex 1331.94, -633.096, 108.245, 1.87623, 1.2, 4, 8, 1333.31, -628.914, 108.345, -1.90253, 0, 4, "SVSFBG", 0, 2, 0, 24 1259.39, -785.332, 91.042, 0, 1, 3, 8, 1255.89, -785.332, 91.042, 127, 0, 4, "MADDOGS", 0, 2, 0, 24 1298.34, -797.968, 83.1574, 0, 3, 1, 8, 1299.34, -803.568, 83.1574, 200, 0, 4, "MDDOGS", 0, 2, 0, 24 end Het gene wat er nog het meest bij in de buurt komt is pickup nr. 1318, dit is namelijk een naar beneden wijzende witte pijl... Of pickup nr. 1239, een geel i-icoon.
Rutger. Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Ok, bedankt voor de snelle reacties Ik heb maar het i icon gedaan, aangezien ik nog niks begrijp van enex Nog een klein vraagje: Ik heb een site met allerlei handige links gevonden, ook met interior-IDs Als ik nu de coördinaten van bijv: Planning dept. 3 384.808624,173.804992,1008.382812 gebruik, dan valt het poppetje op de grond nadat ie x meter naar beneden viel... Moet ik een object daarvoor inladen? Zoja, hoe?
Big Boss Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 SetPlayerInterior(playerid, interiorid);
1112rutger Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Hey, ik heb een probleem ( en nog een maar die heb ik al gepost in de account topic van Sandra), Ik heb een cmd waarmee je van de ene plaats a naar de andere plaats b komt, MAAR ik wil wat je daar komt MET de auto waarin je zat in plaats a. Dit heb ik tot nu, maar ik kom op plaats B ZONDER auto? :S if(PlayerToPoint(10, playerid,1818.3365,-1537.0481,13.3675)) { SetPlayerPos(playerid,1818.1903,-1536.1982,13.3622); PutPlayerInVehicle(playerid, GetPlayerVehicleID(playerid), 0); }
David22 Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Gebruik SetVehiclePos ipv SetPlayerPos..
1112rutger Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Gebruik SetVehiclePos ipv SetPlayerPos.. Nu heb ik dus: if(PlayerToPoint(10, playerid,1818.3365,-1537.0481,13.3675)) { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),1816.8716,-1536.3882,13.3194); PutPlayerInVehicle(playerid, GetPlayerVehicleID(playerid), 0); } Maar het werkt tot mijn grote verbasing, NOG niet... ( Toch bedankt ).
Big Boss Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 if(PlayerToPoint(10, playerid,1818.3365,-1537.0481,13.3675)) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); SetVehiclePos(vehicleid,1816.8716,-1536.3882,13.3194); SetVehicleZAngle(vehicleid, 0.0); // Angle moet je zelf nog aanpassen } else { SetPlayerPos(playerid, 1816.8716,-1536.3882,13.3194); SetPlayerFacingAngle(playerid, 0.0); // Angle moet je zelf nog aanpassen } SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "*** You have been teleported!"); return 1; }
1112rutger Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Lukt nog niet Laat me de hele code geven, miss. zit daar een bug in die ik door mijn ontwetendheid over het hoofd heb gezien; if (strcmp("/entercj", cmdtext, true, 10) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(!IsACop(playerid)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, " You are not a Cop !"); return 1; } if(PlayerToPoint(10, playerid,1818.3365,-1537.0481,13.3675)) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); SetVehiclePos(vehicleid,1816.8716,-1536.3882,13.3194); SetVehicleZAngle(vehicleid, 0.0); // Angle moet je zelf nog aanpassen } else { SetPlayerPos(playerid, 1816.8716,-1536.3882,13.3194); SetPlayerFacingAngle(playerid, 28.0); // Angle moet je zelf nog aanpassen } SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "*** You have been teleported!"); return 1; } else { SendClientMessage(playerid, color_pred, "You're not near that garagedoor!"); return 1; } } else { SendClientMessage(playerid, color_pred, "You're not connected!"); return 1; } }
Big Boss Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Van onzinnige code gesproken. else { SendClientMessage(playerid, color_pred, "You're not connected!"); return 1; } Verder zie ik niet direct de fout ..
Recommended Posts