1112rutger Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Van onzinnige code gesproken. else { SendClientMessage(playerid, color_pred, "You're not connected!"); return 1; } Verder zie ik niet direct de fout .. Ach ja, als je niet weet wat je fout doet ga je soms onzinnige codes maken:P Igg, ik spawn bij plaats >b< zonder auto, miss is dit wat gedaileerder dan ' hij doet het niet' .
-Roy- Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Wij van WC-eend adviseren het volgende: if (strcmp("/tp", cmdtext, true, 10) == 0) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(IsPlayerInVehicle(playerid, vehicleid) == 1){ SetVehiclePos(vehicleid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 1); } return 1; } Ik heb het getest en het werkt. Je moet het nog wel even aanpassen naar jouw situatie.
Ymosky Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Juist ja... Volgens mij zijn allebei die functie's ("IsPlayerInVehicle" en "IsPlayerInAnyVehicle") niet erg geschikt hiervoor. if (GetPlayerState(playerid) == 2) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); SetVehiclePos(vehicleid, x,y,z); PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 0); } Hiermee word het voertuig altijd netjes mee geteleport, maar alleen wanneer degene die het teleport commando uitvoert bestuurder is van dat voertuig.
jorD1 Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 ik wil mijn login command in dcmd zetten maar krijg almaar de volgende error. C:\*******\*******\*******\server samp\gamemodes\**********.pwn(652) : [b]error 033: array must be indexed (variable "tmp")[/b] regel 651 en 652 new tmp[MAX_STRING] tmp = dini_Int(gUserFile[playerid], "password");
Big Boss Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 Wat probeer je nu te doen? Een integer aan een array toewijzen? new tmp = dini_Int(..);
jorD1 Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 In eens zag ik het al het moest dini_get(...); zijn.
Crusher!! Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 (bewerkt) ik heb ook iets met dini dini_IntSet(udb_encode(MAP/playername), "Een", 0); dini_IntSet(udb_encode(MAP/playername), "Twee", 0); dini_IntSet(udb_encode(MAP/playername), "Drie", 0); error 017: undefined symbol "MAP" wat is her probleem? Bewerkt: 24 juli 2009 door Crusher!!
Crusher!! Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 (bewerkt) dat helpt niks want de files moeten worden opgeslagen in: */scriptfiles/map/_05JD_06Crusher (zo wordt de naam!) EDIT: Fallout heeft me geholpen "" vergeten, moet zijn "map/playername" Bewerkt: 24 juli 2009 door Crusher!!
opacool6 Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Hallo sorry dat ik er tussen door kom hoor maar is het mogelijk om vanuit het spel een website bij iemand op te starten?
opacool6 Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Hallo een ander vraagje. een vriend van mij heeft een menu gemaakt om allerlei auto's te spawnen, dit menu werkte in het begin helemaal perfect (het menu staat in een filterscript omdat het best groot is) maar sinds een week geleden start hij met het command /spawnmenu niet meer het spawnmenu op maar een heel ander menu dat in de gamemode staat! terwijl in het script wel staat aangegeven dat hij het spawnmenu moet openen. en nog erger is zodra het command wordt in gevoert stopt de server ermee.. ( het command staat in het filterscript ) Weet iemand hier mischien raad op?
Remi-X Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Dan zit er toch een foutje in het script... Controleer je script eens op fouten, en zorg ook dat je geen warnings hebt rond het script van het menu tijdens het compilen.
opacool6 Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 (bewerkt) Dan zit er toch een foutje in het script... Controleer je script eens op fouten, en zorg ook dat je geen warnings hebt rond het script van het menu tijdens het compilen. dat is ongeveer opgelost, soms doet hij het niet soms wel.. maar nu heb ik een ander probleem if(strcmp(cmdtext, "/invite", true) == 0) { if(PlayerToPoint(playerid,408.3483,2608.6123,19.1448,) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,">Usage: /invite [playerid]"); return 1; } new invitedplayer; invitedplayer = strval(tmp); if(!IsPlayerConnected(invitedplayer)) { SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,"That Player Isn't online!"); return 1; } BunkerToegang[invitedplayer] = 1; SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,"Succesfully Invite"); SendClientMessage(invitedplayer,COLOR_YELLOW,"You've permission to enter in the bunker!"); } return 1; } return 1; } als ik dat command intyp en ik typ er geen playerid bij dan zegt hij >Usage: /invite [playerid] maar als ik er wel een playerid bij in typ dan zegt hij unknown command is hier een oplossing voor? Bewerkt: 28 juli 2009 door opacool6
Recommended Posts