Jump to content

Garagedeur Doherty Garage

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi

ik heb een vraag

laatst was is perongeluk in een hemel geraakt, en toen zag ik die bezinepomp garage ding(waar je ook kan saven)

(tegen over het treinstation in san fierro) met de garage deuren open dus ik kon er in lopen maar als ik niet in een hemel ben dan kan dat niet, kan dit tijdens een missie wel of zo?

of op een andere manier of kan dat alleen via de een hemel?

Geplaatst: (bewerkt)

Dit is inderdaad alleen mogelijk met een mod of met een hemel. Door hemelen kun je op verschillende plaatsen komen waar je normaal nooit komt, je kunt bijvoorbeeld ook in Liberty City komen door middel van hemelen. Zo ook de garage. Voor alle hemelen en de toegangsplaatsen kun je op deze site kijken. :) Daar staat alle informatie over hemelen en waar je kan komen.

//Edit @hieronder: Nee, de garage gaat niet open als je alleen maar wat rondspringt. Hij zal nooit open gaan, je kunt er wel in, zoals ik dus noemde, door middel van Hidden Interiors.

// Edit @Fiegel5: Dat zeg ik dus de hele tijd...

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst:

nou volgens mij kan je er gewoon in alleen het duurt heel lang meetsal en je moet meestal ook springen en dan gaat ie op een gegeven moment open.

Geplaatst:

Misschien een beetje off topic maar hoe kom je in een hemel, het lukt me niet.

Ik ga bijvoorbeeld bij zoon spuit ding in de opening staan en dan hoe zak je dan door de grond ??

Alvast bedankt!!

:cya:

Geplaatst:

Een voorbeeld van een hemel is de Ganton Gym hemel. Je gaat de Ganton Gym in, schiet/slaat iedereen binnen dood en doet de Jetpack-cheat. Vlieg door het plafond en je zit in één van de hemelen. Voor meer informatie over hemelen, kijk op de link die ik hier eerder heb gegeven. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...