venom Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Geplaatst: 31 december 2004 heey mense ik speel zoon 2 weeken trug in julli server en word zo maar gebannd hoe kan da en kan iemant dat weg haalen alvast bedankt venom
Jarno Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Geplaatst: 31 december 2004 Administrators van de MTA server kunnen dit doen. Maar waarschijnlijk doen hun dat neit omdat mensen meestal met een goede reden worden geband. Dus de kans is klein.
henk_jan Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Geplaatst: 31 december 2004 ik ben ook om nix gebanned...en no steed snie ge unbanned
-Niels- Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Geplaatst: 31 december 2004 eej,, das wel lullig voor venom als je nix doet en je word zomaar gebant... weet je wie je heeft gebanned..?! zoniet!! wrom is ie dan gebant Admins.... :questionmark:! groeten
Ironfist Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Geplaatst: 31 december 2004 die "zonder reden" zal wel een reden hebben,niemand gaat je zomaar bannen
venom Geplaatst: 31 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2004 zonder redde gebanne ja da is echt niet tof hoor dus ik hoop dat julli er iets aan kunnen doen zo niet jammer dan maar dit is niet lolig later venom
Furi0uz Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Geplaatst: 31 december 2004 die "zonder reden" zal wel een reden hebben,niemand gaat je zomaar bannen Gebeurd weleens hoor... Of om een nutteloze reden... Komt voor op elke server... Maar daarnaast, iedereen die gebanned word zegt ook dat hij/zij niks heeft gedaan, dus de keuze om gebanned te laten of te unbannen is ook vrij moeilijk...
-Niels- Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Geplaatst: 31 december 2004 mmmm... nee maarja anderz had degene die hem gebanned heeft het toch wel gemeld? of gebeurt dat niet op de gtagames server?
henk_jan Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 bij mij dus niet! van het ene op et andere moment...zonder rede.
venom Geplaatst: 1 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 heey mense nu kunnen julli wel mooi lule maar ik deet niks verkert en kon wel op rotte da is niet lolig duz doe er nu maar wat aan en niet kutte en der is geen rede dat ik weg moest want ik heet noobs die cheaten en kutte want da is saai duz los eve op a u b
killerbee Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 heey mense nu kunnen julli wel mooi lule maar ik deet niks verkert en kon wel op rotte da is niet lolig duz doe er nu maar wat aan en niet kutte en der is geen rede dat ik weg moest want ik heet noobs die cheaten en kutte want da is saai duz los eve op a u b als je abn typt kunnen we het allemaal lezen en begrijpen :rolleyes:
Furi0uz Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 nu kunnen julli wel mooi lule maar ik deet niks verkert en kon wel op rotte da is niet lolig duz doe er nu maar wat aan en niet kutte en der is geen rede dat ik weg moest want ik heet noobs die cheaten en kutte want da is saai duz los eve op a u b Jammer dat er vrijwel geen admins van die MTA server ook dit forum bezoeken en/of alles doorlezen, denk dat ze vrijwel nix kunnen beginnen zonder je IP ook... Maar dat kan ook aan mij liggen... Voor zover ik overigens gezien heb op dit forum worden mensen ook niet meer unbanned...
-Niels- Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 eej, ik denk dat veel mensen dit lezen...en er komt misschien een slechte naam van! dus als je zonder reden gebant word dan gaan mensen ook niet meer zo gauw op de server! maar venom iedereen wil eerst bewijs zien voordat je geunbant kan worden groeten
[XII]Extent Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 eej,ik denk dat veel mensen dit lezen...en er komt misschien een slechte naam van! dus als je zonder reden gebant word dan gaan mensen ook niet meer zo gauw op de server! maar venom iedereen wil eerst bewijs zien voordat je geunbant kan worden groeten Hoe meot die gaan bewijzen dat die voor niks gebanned..? Dan meot die toch eerst een reden hebben waarvoor die gebanned is dan kan die bewijzen dat die het niet gedaan heeft ( of misschien wel gedaan heeft )
-Niels- Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 eej, dus stuurt hij een PM naar joriz over dit.. en Joriz vraagt aan 1 van de Admins waarom Venom is gebanned dan is dit klaar dus Venom doe dat eerst maar
Recommended Posts