venom Geplaatst: 2 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 oke waar kan ik die ene joriz spreeken [XT]Venom
-Niels- Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 Nouw Joriz bij deze... als je dit leest... waarom is [XT]venom gebanned op de gtagames server zonder reden.. kun je dat vragen aan 1 van de admins? en anders moet je naar Joriz profiel en dan Prive berichten aanklikken.. dan kan het ook suc6
Sander Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Geplaatst: 3 januari 2005 Ik ben zelf admin op de Gtagames server, maar je kan ook automatisch gebanned worden mischien is dat gebeurd? Ik wil je wel unbanne maar neem dan contact met me op met een PB.
-Niels- Geplaatst: 4 januari 2005 Rapport Geplaatst: 4 januari 2005 (bewerkt) Nou venom bedank die jongen met de 15 berichies maar he Sander Bewerkt: 4 januari 2005 door GtA_BaDmAn
Rea Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Nou venom bedank die jongen met de 15 berichies maar he Sander En wat maken die berichtjes uit ik weet cker dat hij meer over mta weet dan jij lol hij is denk ik geband door join flood, dat is als je tevaak ingame en outgame 8ter elkaar gaat, dan wordt je dus automatisch geband
Furi0uz Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Zo te lezen heeft Sander al actie ondernemen... PM 1 van de admins, topic gesloten...
Recommended Posts