Fbi-Crew Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2007 jah hoe werk het ik heb hem geinsteleerd hij doet het gwn hoor maar Ik weet niet goe hij verder moet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2007 (bewerkt) Ik heb hem eventjes gedownload, en als allereerst moet je je GTA Vice City mapje zoeken. Deze kun je gewoon selecteren door op de mapjes te klikken. Als ik me verder niet vergis, kun je mods downloaden met dat programma en vervolgens installeren door op het tabblad Install te klikken. Daar staan de gedownloade mods en kun je ééntje installeren. Heb je dat gedaan, klik je op Install. Hij installeert dan automatisch denk ik. Vervolgens kun je met nog een knop links GTA Vice City opstarten. Laat even weten of het is gelukt. //Edit @hieronder: Was ik zelf nooit opgekomen en ik wist het ook niet, mooie toevoeging! Bewerkt: 3 oktober 2007 door Donwell Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2007 Ik heb nog een toevoeging/verbetering. Je moet de speciale bestanden voor VCMM (.VCM bestanden) naar een speciale map kopiëren: 'C:' > 'Program Files' > 'vcmm' (> 'mods' 'vcm'). Als je daar namelijk een .VCM inplakt, zal hij automatisch op het scherm van 'manage' verschijnen. Je klikt er dan op en je kiest voor 'install' om de geselecteerde mod(s) te installeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fbi-Crew Geplaatst: 5 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2007 Ik heb nog een toevoeging/verbetering. Je moet de speciale bestanden voor VCMM (.VCM bestanden) naar een speciale map kopiëren: 'C:' > 'Program Files' > 'vcmm' (> 'mods' 'vcm'). Als je daar namelijk een .VCM inplakt, zal hij automatisch op het scherm van 'manage' verschijnen. Je klikt er dan op en je kiest voor 'install' om de geselecteerde mod(s) te installeren. ik zie geen auto (ik heb nu aleen nog auto's gedownload) geen van de auto's die ik gedownload heb zie ik niet bij manege Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2007 ik zie geen auto (ik heb nu aleen nog auto's gedownload) geen van de auto's die ik gedownload heb zie ik nietbij manege Die mods moeten wel .VCM bestanden zijn, anders leest VCMM ze namelijk niet. Is het gewoon een standaard mod (dus een mod met .dff en .txd bestanden), dan zul je deze volgens mij ook niet eens met VCMM kunnen installeren. Heb je de mods daarnaast wel uitgepakt? Enkel het .VCM bestand moet in de map, niet het .ZIP of het .RAR bestand. Mochten de mods nog niet uitgepakt zijn, dit kan met WinRar of WinZip. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fbi-Crew Geplaatst: 5 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2007 Achter de mods die ik downloadde stond .vcm of (VCM) dus bewijs genoeg dat het van Vcm is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.