Jump to content

ReQ: Gedetailleerde kaart

Recommended Posts

Geplaatst:

Req 1

Hallo jongens ik zoek een Gedetailleerde kaart voor San Andreas:

Dat je links onder niet de normaale kaart zit van san andreas maar de Gededailleerde kaart

Die ik erin moeten modden,,, want die kaart is echt ONGELOFELIJK MOOI!!!

Iemand die me hier aub mee kan helpen :D ?

Geplaatst:
Iemand die me hier aub mee kan helpen :D ?

Dat is inderdaad een mooie mod, ik heb hem zelf ook gehad. Hij heet 'Detailed Radar Mod' en hij is hier te downloaden. Overigens kan ik me herinneren dat alles met de IMG Tool geïnstalleerd moet worden en aangezien het heel erg veel bestanden zijn, gaat dat erg veel tijd kosten. Maar goed, het eindresultaat mag er dan ook wezen. Veel plezier ermee!

Geplaatst:
Nee hoor, het kost helemaal niet zoveel tijd!

Ik heb de benodigde tut voor de Detailed Radar mod :)

>>KLIK<<

zou je mischien zelf willen uploaden ? maar niet in .rar maar liefst is .zip aub ?

Geplaatst:
Nee hoor, het kost helemaal niet zoveel tijd!

Ik heb de benodigde tut voor de Detailed Radar mod :)

>>KLIK<<

zou je mischien zelf willen uploaden ? maar niet in .rar maar liefst is .zip aub ?

Wat in .zip uploaden?

Geplaatst: (bewerkt)

Dat je niet een .rar bestand upload maar een .zip bestand. Dat is ook een bepaalde vorm van compressie. Gebruik je WinRar, dan kun je gewoon kiezen bij 'Archiefformaat' uit RAR en ZIP. Tevens kun je in Windows XP bestanden in een Gecomprimeerde map zetten. Dit komt overeen met een .zip bestand.

Edit: je kunt natuurlijk lastig de inhoud van de site wijzigen waarnaar verwezen wordt, dus ik heb het rar bestand maar gedownload en voor jou in een zip gezet. Uploaden is halverwege, ik edit zometeen weer

Edit2: Hier kun je m vinden. Ik hoop dat je geen problemen hebt met RapidShare?

Bewerkt: door K.O.
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...