Feanor Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 Ik kom niet helemaal uit uit die idiote vliegmissies na poging zoveel dus ik was van plan om een savegame te dumpen maar ik weet niet helemaal hoe dat moet. een uitleg of een link zou wel heel fijn zijn, ik heb btw versie 2 gta SA thanks Reageren
osmgek11 Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 ga naar START> MIJN DOCUMENTEN> GTA SAN ANDREAS USERFILES> GTASAsf1.b <dat is je savegame ga naar deze site voor savegames http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=33491 dowload een savegame en pak het hem uit en zet hem dan in gta sa userfiles Reageren
Visser23 Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 (bewerkt) Ga naar gta san andreas missie hulp => savegame aanvraag forum => doe het volgende: Missie: (missie naam)Cheaten: (ja/nee) Versie: (welke versie je hebt) Overig: (als je nog iets kwijt wil) Dan plaats je je savegame ga naar bijlagen en druk op bladeren doe het volgende: Bladeren => mijn documenten => San Andreas user files => kies je savegame: GTASAsf.8 of andere slot waar je hem ook maar hebt opgeslagen. Druk dan op UPLOADEN staat naast bladeren van bijlage. Plaats dan je bericht. Als iemand hem doet plaats hij de savegame ook weer als hij klaar is die moet je dan downloaden en weer op een slot zetten. Dan kan je verder spelen @hierboven: die link is verkeerd. Je moet een nieuw topic aanmaken hier de link: http://www.gtaforum.nl/index.php?showforum=137 <<<hier kan je je savegame posten met dit schema: Missie: (missie naam)Cheaten: (ja/nee) Versie: (welke versie je hebt) Overig: (als je nog iets kwijt wil) Edit: als je geen savegame wil plaatsen dan kan je altijd hier kijken voor info Bewerkt: 1 oktober 2007 door visser23 Reageren
osmgek11 Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 @hierboven: die link is verkeerd. Je moet een nieuw topic aanmaken ^ hoezo verkeerd je kan tog ook gelijk die missie na die vliegsgool dowloaden Reageren
.Timothy Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 (bewerkt) Er zijn inderdaad meerdere mogelijkheden, bij die van 'osmgek11' download je een savegame die behaald is door -Matthijs-, SummerBase en Typhoon en zal je dus je eigen statistieken kwijtraken, je moet je Skills en dergelijke dus weer trainen. Bovendien linkt hij naar het V2-topic, het kan ook zo zijn dat je V1 hebt dus voor dat topic moet je hier klikken. Hoe je kan zien welke versie je hebt kan je zien door in '...\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script' te kijken naar de grootte van het bestand 'script.img'. Is hij 586 kB heb je V1, is hij 562 kB heb je V2. Nu weet je welk topic je dus moet hebben. Bij de manier van 'visser23' laat je je savegame doen, dus dan haalt iemand anders je savegame. Ook hier moet je weten welke versie je hebt, want anders treden er fouten op omdat degene die de savegame wil doen niet de versie van je savegame heeft. EDIT: Bovendien is het GTASAsf*.b en dus niet GTASAsf.8 De asterisk staat voor de slot waarin je de betreffende savegame hebt opgeslagen. Bewerkt: 2 oktober 2007 door VWO-er Reageren
Feanor Geplaatst: 4 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 oke heel erg bedankt voor de hulp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.