Jump to content

De allernieuwste PES.

Recommended Posts

Geplaatst:

De allernieuwste PES, wordt dat PES 7? En wanneer komt die uit? Ik ben op Fifa uitgekeken, wil de nieuwste PES wel eens halen. Heeft iemand ook een site met info over dit spel?

Alvast bedankt,

RobertSanAndreas.

Geplaatst:
De allernieuwste PES, wordt dat PES 7? En wanneer komt die uit? Ik ben op Fifa uitgekeken, wil de nieuwste PES wel eens halen. Heeft iemand ook een site met info over dit spel?

Alvast bedankt,

RobertSanAndreas.

De nieuwste PES wordt Pro Evolution Soccer 2008. Deze komt op 26 Oktober uit :) Verder verwijs ik je naar deze pagina voor meer informatie

Geplaatst:
Hij komt ook gewoon voor de PSP uit neem ik aan?

Inderdaad, Pro Evolution Soccer 8 komt (zoals gewoonlijk) weer uit voor zo'n beetje elk platform:

• PC
  • PS2
  • PS3
  • Xbox360
  • PSP
  • DS

Voor verder informatie raad ik je aan de pagina boven je eens door te lezen, aangezien daar alle belangrijke informatie staat.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Word vast een super game! Veel beter dan de fifa serie :Y

Ik ga em zeker kopen voor de plasystation 2!

Geplaatst:
Word vast een super game! Veel beter dan de fifa serie :Y

Ik ga em zeker kopen voor de plasystation 2!

Beter of niet. Iedereen haalt hem wel. Teminste Voetbal-fans

Geplaatst:
Ligt PES 08 al in de winkels? Hij zou 15 oktober komen maar ik heb nog niks ontvangen dat hij in de winkels ligt.
Hij komt op de 25e deze maand uit, nog 10 nachtjes slapen dus. ;)
Geplaatst:
Ligt PES 08 al in de winkels? Hij zou 15 oktober komen maar ik heb nog niks ontvangen dat hij in de winkels ligt.
Hij komt op de 25e deze maand uit, nog 10 nachtjes slapen dus. ;)

Voor welke platforms?

Geplaatst:
Voor welke platforms?
Inderdaad, Pro Evolution Soccer 8 komt (zoals gewoonlijk) weer uit voor zo'n beetje elk platform:
  • PC
  • PS2
  • PS3
  • Xbox360
  • PSP
  • DS

Voor verder informatie raad ik je aan de pagina boven je eens door te lezen, aangezien daar alle belangrijke informatie staat.

Voortaan een aantal posts verder kijken dan je neus lang is... :clown:

Geplaatst: (bewerkt)

PES 2008 zou eigenlijk pas 25 oktober uit moeten komen.

Omdat de meeste winkels het spel al binnen hebben zijn ze vandaag (22 oktober) al begonnen met het verkopen van het spel.

De webwinkel gameshop heeft als protest dat winkels het spel al eerder gaan verkopen het spel meteen in de budgedbak gegooit, dat houd in dat het spel voor 38 euro te koop is. De verzendkosten zijn 8 euro dus voor totasal 46 euro heb je het spel als je het bij gameshop besteld.

Zie http://www.gameshop.nl voor meer informartie.

EDIT: verkeerde site opgegeven, verbeterd

Bewerkt: door Gta-killer
Geplaatst:

Dit is bijna net zo'n sneue actie als toen ze geen Wii's meer wilden verkopen, omdat Nintendo ze bij de release geen 600 exemplaren had geleverd, wat een kansloze winkel :schater:

Bij de PS2-versie scheelt hun 'budgetbak'-prijs trouwens bijna niks met de gewone prijs, die is namelijk ook bij veel andere winkels voor minder dan 40 euro te krijgen.

Geplaatst:
Voor welke platforms?
  • PC
  • PS2
  • PS3
  • Xbox360
  • PSP
  • DS

Voortaan een aantal posts verder kijken dan je neus lang is... :clown:

Ja dat heb ik wel gelezen, maar bij sommige games is het toch zo dat het spel voor andere platforms later uitkomen? Is dat bij Pro niet zo?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...