Jump to content

Foutmelding na 'alleen lezen' te hebben uitgezet.

Recommended Posts

Geplaatst:

nou.. ik ben bestb ervaren met gta sa dus ik d8 van ik ga weer effe modden dus ik doe zegmaar dat alleen lezen ding uitvinken.. en daarna dacht ik vanagg laat ook maar ik heb gene zin om nu te modden dus ik start het spel op nou gaat gewoon goed.. tot ik een savegame wil starten ( voor de goede versie ) en er komt ineens te staan:

je was bezig met het bewerken van dit programma ofzo

en dan kan je rapport verzenden of neit verzenden doen... ook een new game doet het niet dan krijg ik weer dezelfde error en ik heb ook al geprobeert om alleen lezen weer aan te vinken... maar dat helptniet... wat meot ik doen??

*edit*

ik d8 dat ik hem bij general had geplaatst :?

Geplaatst:

En het spel deed het wel gewoon voordat je hem uit- en vervolgens weer aanvinkte? Ik verwacht overigens niet dat zo'n kleine aanpassing zo'n probleem kan veroorzaken, maar dat even terzijde. Het kan ook gewoon zo zijn dat er een mod niet helemaal goed geïnstaleerd staat, want als hij ook de 'new game' niet pakt, moet er ergens wel iets mis zijn. Heb je onlangs nog mods toegevoegd die het probleem eventueel zouden kunnen veroorzaken? Ik denk persoonlijk toch dat het probleem ergens daar moet liggen, maar dan is de vraag natuurlijk waar precies... en ik denk dat enkel jij die vraag kan beantwoorden, aangezien ik geen kijk heb op hetgeen er geïnstalleerd is.

Je hebt overigens wel de juiste versie (V1) om te modden? Zo nee, installeer deze patch even.

Geplaatst: (bewerkt)

what the (......)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????!!!!!!!!?????!!!!!

ik ging hem uninstalleren.. ( ging goed )

ik ging hem installeren.. (ging fout)

op het moment dat hij begon te instaleren stond er ene fout dat ik niet verder kon instaleren ofzo!!

feature transferr error

component: gta sa executable

file:

error: toegang geweigerd

Bewerkt: door lorenzo gta
Geplaatst:

Dit gaat over het installeren van GTA zelf? Zo ja, de fout 'Feature transfer error' is misschien afkomstig van InstallShield. Aangezien het probleem me verder ook niet bekend voor kwam, heb ik besloten eens naar de afkomst te gaan zoeken. Wat je eventueel kunt proberen, is de updates onbruikbaar maken. Voor verdere uitleg raad ik je hier eens te kijken.

Mocht het om de installatie van mods gaan; ik zie daar een 'toegang geweigerd' error. Niet dat ik denk dat het er iets mee te maken heeft, maar ik meld het toch voor de zekerheid even. Zorg ervoor dat je GTA map op 'alleen lezen' staat. Heb je dit nog niet, dan kan het zo zijn dat de toegang geweigerd wordt. De optie kun je uitzetten door naar de betreffende map te gaan (te vinden in Rockstar Games map). Eenmaal daar klik je met je rechtermuisknop op de map en kies je voor 'eigenschappen'. Je vinkt 'alleen lezen' uit, kiest voor 'toepassen' en je bent klaar om te modden.

Laat ons de vorderingen even weten! Succes!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...