L Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 (bewerkt) Hallo, Nog 1 vraagje: ik kan nu filmpjes opnemen met (de oudere versie van) fraps. Nu is alleen nog de vraag: hoe post ik deze filmpjes op dit forum. Even erbij vermeldt: ik wil het niet via youtube doen. Edit: ben niet ingelogd bij youtube Bewerkt: 2 oktober 2007 door Léon-San Andreas Reageren
bramboy Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 je moet je eerst in elkaar zetten met WINDOWS MOVIE MAKER en dan weet ik het niet want ik weet het alleen met youtube Reageren
Bling Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 Je zult je filmpje eerst moeten uploaden, wat via diverse uploadsites mogelijk is. Een voorbeeld is inderdaad Youtube, maar het kan bijvoorbeeld ook via Rapidhare. Met de laatst genoemde site laat je mensen jouw filmpje downloaden, en niet alleen bekijken, zoals dit bij Youtube het geval is. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 Waarom eigelijk niet via Youtube? Je kan instellen dat niet alle mensen het kunnen zien, of je kiest gewoon google video, metacafe, msn video etc. Reageren
Youp Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 Waarom eigelijk niet via Youtube? Bij Youtube verliest je filmpje heel veel kwaliteit wat natuurlijk heel nadelig is voor het filmpje zelf. Als je het dan post op het forum via Youtube is er meer kwaliteit weg als via de meeste andere uploaders zoals Rapidshare (Correct me if i'm wrong ) Reageren
MartyCeha Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 Daar heb je dan wel weer gelijk in Maar dan kun je hem niet meteen bekijken. Hoe kun je trouwens een link naar een filmpje invoegen , en dat dat filmpje dan via WMP wordt afgespeeld (via internet, met dat 'opslaan in buffer' enzo)? Reageren
Youp Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 Daar heb je dan wel weer gelijk in Maar dan kun je hem niet meteen bekijken. Hoe kun je trouwens een link naar een filmpje invoegen , en dat dat filmpje dan via WMP wordt afgespeeld (via internet, met dat 'opslaan in buffer' enzo)? Als je 'm op youtube hebt staan moet je om de link [youtube] en [/youtube] zetten. Anders moet je 'm volgens mij toevoegen als bestand. Maar dat weet ik niet zeker :$ Reageren
MartyCeha Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 Nee, daartussen hoef je alleen de code van het filmpje te doen. Zoals uit deze post van PatrickW: Stel we willen dit filmpje in een bericht opnemen. Als we naar de URL kijken, dan is deze: http://youtube.com/watch?v=h91gdtFjULs De filmcode van dit filmpje is dan: h91gdtFjULs Om het filmpje in je bericht op te nemen zet je deze filmcode op de volgende manier tussen youtubes-tags: [youtube]h91gdtFjULs[/youtube] Het resultaat van deze code is dat het volgende in je bericht verschijnt: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.