stoellen Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 ken ik ook in de andre welet een huis kopen als ik gelt genoeg heb of moet ik echt missys doen wand de missys van de taxi krijg ik gelt voor Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 (bewerkt) ken ik ook in de andre welet een huis kopen als ik gelt genoeg heb of moet ik echt missys doen wand de missys van de taxi krijg ik gelt voor Of je andere save-houses kunt kopen in andere 'werelden'? Dat kan, inderdaad. In heel San Andreas vind je save-houses die je elk kunt kopen. Een rood huisje op je radar betekent dat het huis nog niet gekocht is, een groen huis betekend vanzelfsprekend dat je hem al wel gekocht hebt. Je hoeft dus niet perse missies te doen om ze te kopen, echter wel om ze vrij te spelen. Je kunt niet een save-house kopen in bijvoorbeeld San Fierro als je nog maar bij de Los Santos missies bent. Bedoelde je dit overigens? Want anders zul je toch ietwat duidelijker moeten zijn... @MartyCeha: Klopt inderdaad, ik had al een gevoel dat er ergens iets niet klopte. Bewerkt: 2 oktober 2007 door -Matthijs- Reageren
stoellen Geplaatst: 2 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 ik doe geen missys maar als ik gewoon gelt bij elkaart spaart dan ken ik gewoon huizen kopen in de andre welet? Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 ken ik ook in de andre welet een huis kopen als ik gelt genoeg heb of moet ik echt missys doen wand de missys van de taxi krijg ik gelt voor Je post is een beetje onduidelijk, maar gezien je titel wil je snel geld verdienen? Je kan in dit topic heel veel tips vinden. Ikzelf vind Off track Betting de makkelijkste manier, al moet je het som wel vaak proberen Op het kaartje heb ik aangegeven waar die zitten. Bij de paardenrennen staat bij ieder paard hoeveel keer je inzet je krijgt als dat paard wint, als je bijvoorbeeld $10 inzet op een paard met deze kansen: 8/1 en dat paard wint krijg je $80 dollar uitbetaald. Bij de paardenrennen is de maximale inzet $9.999.999 dollar (!!!) hier kan je dus veel geld mee verdienen. Als je goed kan autorijden is FireFighter ook makkelijk (volgens Matthijs ) Reageren
L Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 (bewerkt) Nee dat kan niet, zoals matthijs net al zei. Je zult eerst missies moeten doen, zodat de roodgekleurde huisjes op de radar groen worden. Als ze niet groen zijn, kun je ze niet kopen. En kan je voortaan misschien wat duidelijker taalgebruik toepassen, want dit is voor sommigen onduidelijk en wellicht irritant om te lezen. Edit: en om nóg sneller geld te verdienen, kan je de code hesoyam gebruiken. Maar nogmaals, hoeveel geld je ook hebt, je kunt pas huizen kopen nadat je missies uitspeelt. Edit: martyceha, wat je zegt is allemaal al genoemd, kijk voortaan eerst wat de rest zegt. Bewerkt: 2 oktober 2007 door Léon-San Andreas Reageren
MartyCeha Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 (bewerkt) Een rood huisje op je radar betekent dat het huis nog niet gekocht is, een groen huis betekend vanzelfsprekend dat je hem al wel gekocht hebt. Dit klopt niet, een rood huis betekent dat je het nog niet kan kopen, en een groen huis betekent dat je het kan kopen. Als je een huis gekocht hebt zie je het diskette logootje. Goed ik doe geen missys maar als ik gewoon gelt bij elkaart spaart dan ken ik gewoon huizen kopen in de andre welet? Je zult missies moeten doen om huizen in andere 'werelden' te kunnen komen. Via missies kom je ook aan geld. Als je pas in de eerste 'wereld' bent kun je alleen maar de huizen in die wereld kopen. Pas als je naar de volgende wereld gaat kun je die kopen, en daarvoor zul je gewoon de story line moeten volgen (missies doen dus). Dan kun je ook naar die wereld toe zonder een wanted level ervoor te krijgen. Geld kun je vanzelf krijgen door de bovengenoemde manieren. En zou je alsjeblieft ABN (hoofdletters, leestekens en correcte spelling) willen typen, dat is voor iedereen makkelijker te begrijpen EDIT2: @hieronder: Klopt :$ Beter lezen. EDIT3: het word aangeraden abn te praten op het forum Dan moet je eerst eens een hoofdletter voorin je zin zetten Bewerkt: 3 oktober 2007 door MartyCeha Reageren
L Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 lees is goed: als ze niet groen zijn, kun je ze niet kopen. beter lezen he Reageren
Legenderion Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Als je echt geld wilt verdienen bij GTA SA, moet je het laatste gebied halen doormiddel van missies, dan kun je namelijk gokken tot 1 miljoen, aan de roulette tafel Reageren
MartyCeha Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 Dan moet je eerst even je Gambling Skill trainen, anders kun je nog geen miljoen inzetten. Dit train je door veel kleine bedragen te gokken en te winnen, en dan ga je al van de $100 naar de $10000 tafel. Daarna naar de $100000 etc. en uiteindelijk naar de tafel waar je een miljoen kan inzetten. En een beetje geluk kan ook geen kwaad, het helpt zelfs. Daarvoor moet je de 50 Horseshoes (hoefijzers) verzamelen, die verspreid liggen in Las Venturas Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 ken ik ook in de andre welet een huis kopen als ik gelt genoeg heb of moet ik echt missys doen wand de missys van de taxi krijg ik gelt voorZonder de missies te spelen kan je nooit de andere safe houses kopen.Als je echt geld wilt verdienen bij GTA SA, moet je het laatste gebied halen doormiddel van missies, dan kun je namelijk gokken tot 1 miljoen, aan de roulette tafel Het gaat niet om geld te verdienen maar om de andere safe houses te kunnen kopen. Overigens gaat dit het snelst bij de Betting Shops. Vanaf nu weer on-topic. Reageren
The Distortion Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 ken ik ook in de andre welet een huis kopen als ik gelt genoeg heb of moet ik echt missys doen wand de missys van de taxi krijg ik gelt voor Of je andere save-houses kunt kopen in andere 'werelden'? Dat kan, inderdaad. In heel San Andreas vind je save-houses die je elk kunt kopen. Een rood huisje op je radar betekent dat het huis nog niet gekocht is, een groen huis betekend vanzelfsprekend dat je hem al wel gekocht hebt. Je hoeft dus niet perse missies te doen om ze te kopen, echter wel om ze vrij te spelen. Je kunt niet een save-house kopen in bijvoorbeeld San Fierro als je nog maar bij de Los Santos missies bent. Bedoelde je dit overigens? Want anders zul je toch ietwat duidelijker moeten zijn... @MartyCeha: Klopt inderdaad, ik had al een gevoel dat er ergens iets niet klopte. Verbetering: De huizen die je kunt kopen staan in het groen De huizeb die in het rood staan moet je nog een aantal missies voor doen een floppy wat je op je kaart ziet zijn de huizen die je al hebt je kan ook gwn veel gaan stunten dan krijg je ook geld of gwn missies doen ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.