Jump to content

ook iets negatiefs te melden????


STASKO

Recommended Posts

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • STASKO

    14

  • Insane

    4

  • jojogta3

    3

  • Tupac A. Shakur

    3

Ik hoop niet dat ze net als bij vice city op de xbox, aleen de graphics omhooghalen

maar dat ze San Andreas ook kwa kleine foutjes en extrá's aan het spel toevoegen

want Vice city was een exacte kopie van de ps2 versie terwijl aleen de graphics waren verbeterd!!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik heel vervelend vind: als je op een snelweg op de rechterrijstrook rijdt, dan draaien sommige auto's (vooral taxi's) die op de linkerrijstrook aan het rijden zijn, plots rechts af om een uitrit te nemen. Hoe vaak dat ik daar al niet op geknald ben! <_<

Ik ook, echt irritant, en super niet realistisch !

En ook dat als je vol gas met een PCJ 600 gaat op de snelweg wilt een truck je inhalen. Klopt ook van geen kant. :S <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind ook dat er een aantal minpunten aan SA zitten. Ik heb het best vaak dat een gebouw pas op het laatste moment zichtbaar wordt en dat soort dingen. Op sommige wegen wordt er gewoon zo hard gereden dat je het met een standaard auto nieteens bij kan houden :huh:. En als je bijvoorbeeld met een ambulance rijdt ofzo en je zet de sirenes aan dan vliegen aan alle kanten de auto's tegen huizen, lantaarnpalen enzo aan.. lekker realistisch :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het irri dat je 5 tot 10 minuten moet rijden tegen als je in een andere stad aankomt,ze hadden wel wat sneller vervoer mogen regelen vind ik

ik ben nu al een paar (echte) dagen in las venturas omdat ik geen zin heb om zo lang te rijden(soms ben ik wel een beetje lui :puh: )

en de graphics mochten wel een pak helderder en niet zo "mistig" en "afgerond"

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het irri dat je 5 tot 10 minuten moet rijden tegen als je in een andere stad aankomt,ze hadden wel wat sneller vervoer mogen regelen vind ik

ik ben nu al een paar (echte) dagen in las venturas omdat ik geen zin heb om zo lang te rijden(soms ben ik wel een beetje lui :puh: )

en de graphics mochten wel een pak helderder en niet zo "mistig" en "afgerond"

Ja dit vind ik ook. Het is leuk dat SA zo groot is, maar dat je soms gewoon een heel eind moet rijden wordt soms behoorlijk irritant. Bij die export missies bijvoorbeeld moet je elke keer van SF naar LS of LV om een auto te halen en dan weer terug te brengen.. begint een beetje vervelend te worden na een poosje ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik heel vervelend vind: als je op een snelweg op de rechterrijstrook rijdt, dan draaien sommige auto's (vooral taxi's) die op de linkerrijstrook aan het rijden zijn, plots rechts af om een uitrit te nemen. Hoe vaak dat ik daar al niet op geknald ben! <_<

JIJ mag niet rechts inhalen :puh:

maar inderdaad, zij hadden knipperlicht aan moeten geven :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

de fouten in het spel:

Ik heb nog NOOIT zoveel gekloot beleefd met een spel als met san andreas :angry:

om te beginnen loopt mijn spel vast zodra ik de ammunation inloop.

beginnen al die "vriendinnen" op me te schieten als ik ze op zoek.

als ik een missie doe als triathlon beginnen de deelnemers met het publiek te vechten :blink: .

en niet te vergeten dat er soms autos uit het niets komen zetten en waar ik vervolgens FINAAL op in rijd.

en voor de rest alle radio stations behalve K-dst en RLS

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...