CokeYoki Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2005 ik vind het irri dat je 5 tot 10 minuten moet rijden tegen als je in een andere stad aankomt,ze hadden wel wat sneller vervoer mogen regelen vind ikik ben nu al een paar (echte) dagen in las venturas omdat ik geen zin heb om zo lang te rijden(soms ben ik wel een beetje lui ) en de graphics mochten wel een pak helderder en niet zo "mistig" en "afgerond" Ja dit vind ik ook. Het is leuk dat SA zo groot is, maar dat je soms gewoon een heel eind moet rijden wordt soms behoorlijk irritant. Bij die export missies bijvoorbeeld moet je elke keer van SF naar LS of LV om een auto te halen en dan weer terug te brengen.. begint een beetje vervelend te worden na een poosje Ja, het scheelt dat de echte wereld zo klein is :rolleyes: Jullie vinden het lang duren van de ene kant naar de andere? Ik heb daar niet zo'n moeite mee. Wel vind ik de opmerking terecht dat het beeld langzaam opbouwt. Afentoe rij ik over een doorzichtig wegdek :o Dit is meestal tussen Las Venturas en Los Santos..... je hebt daar erg rechte stukken waar je met de juiste auto toch een rotgang kan maken. @GI_Joe, wat jij omschrijft heb ik nog niet meegemaakt? Ik heb verder geen problemen met het spel.... behalve dan de trage beeldopbouw... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 3 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2005 De zogenaamde drawdistance is echt slecht wan je hebt geen zicht als je in een vliegtuig zit!!! zo irri :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick_willems Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2005 wat ik ook jammer vind is dat je neit alle gebouwen in kan en dat veel huizen t zelfde zijn! en ook t zicht is idd beetje minder dat moet iets meer worden. voor de rest een top spel greetzzz uit eindhovuhh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 3 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2005 Ik heb de ps2 versie maar als de xbox versie uitkomt ga ik die halen en kan ik eindelijk van het mooie uitzicht genieten,,,,,zucht,,had Bill Gates nu maar met geld gezwaaid dan had ik nu de xbox versie al gehad!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 4 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2005 Was Bill Gates niet een zinger ? :blink: Maar ik vond het erg irritant op de snelweg dat die dingen zo snel gingen rijden en in een flitz op de andere rijstrook reden.. :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 4 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2005 Bill Gates is het hoofd van MICROSOFT die de XBOX publiceert!! trouwens Bill Gates is ook nog eens een van de rijkste mensen ter wereld, hij bezit zo ongeveer 40 miljard dollar wat een jaar geleden nog 80 was...HEHE nu wel genoeg verteld over Billy Gate Bill Gates Microsoft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bouncefm Geplaatst: 4 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2005 ik ben tevereden met het spel...alleen de bomen enzo als je hard met een auto ertegen aan rijd ga je er soms gewoon daarheen je kan gewoon door bosjes lopen...enz....en dat je moet eten das zwaar irri... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierkameel Geplaatst: 4 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2005 (bewerkt) GTA SA zou uit kome op 22 okt. we moesten nog 1 week w8ten omdat ze de bugs er uit moesten halen maar er zitten er nog te veel in zoals ik had het leger 8ter me aan ze schoten allemaal en ik viel door de grond en kwam er op een andere plek uit..:angry: voor de rest ie wel goed Bewerkt: 4 januari 2005 door Sultan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pluutje Geplaatst: 4 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2005 (bewerkt) Ik vindt het jammer dat je eigen gangmenbers niet zwaar bewapend kunnen zijn want alls je een gang war gaat voeren met deze mannetjes dan halen ze meestal de tweede wave niet omdat de ak47 ze dan al uigeschakeld heeft verder zijn ze ook gewoon dom net als de politie of het leger enz. die blijf je makkelijk voor. maar verder is he spel zwaar ok die gettosfeer vindt ik echt goed. Echt zo'n achterbuurt randgroep buurt. Bewerkt: 4 januari 2005 door pluutje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goofy Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 na een tijdje vind iik het verhaal een beetje vervagen en al je van ls naar het noorden reid richting madd doggs mansion die bergen daar kom je met somigen auto gewoon niet op is erg lastig als de cops achter je aan zitten en die andere auto's gewoon wel.maar voor de rest is ie wel okej Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 de fouten in het spel:Ik heb nog NOOIT zoveel gekloot beleefd met een spel als met san andreas :angry: om te beginnen loopt mijn spel vast zodra ik de ammunation inloop. beginnen al die "vriendinnen" op me te schieten als ik ze op zoek. als ik een missie doe als triathlon beginnen de deelnemers met het publiek te vechten :blink: . en niet te vergeten dat er soms autos uit het niets komen zetten en waar ik vervolgens FINAAL op in rijd. en voor de rest alle radio stations behalve K-dst en RLS jij hebt code => mensen vechten ingetypt want mensen vechten op traithlon en je lief schiete op je => wijst naar code mensen vechten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 (bewerkt) als je met een auto naar mad dog zijn huis rijd graaken die andere auto's ook veel sneller der op als de auto waarmee je zelf rijd, dat is inderdaad stom. En als je vliegt komen der soms in een keer reusachtige bomen in het midden van het scherm! Bewerkt: 15 januari 2005 door juul Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wenzetjen Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 Als je een vuurtje maakt lopen de mensen er simpelweg doorheen zonder in vuur te schieten :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 dit is net een soort driv3r, ik koop hem voor de xbox, hoor k later dat ze de bug vrije versie driv3r special edition uit willen brengen :angry: weg €45 waarschijnlijk worden de pc en xbox versie ook een soort special edition. ik w8 drom ook lkkr voor de xbox versie:)(graphics zijn op de xbox al beter) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr CJ Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 Ik wou hem eerst op PC kopen maar ik kon echt niet meer wachten. Daarom heb ik vlug in de winkel een PS2 gekocht (de derde laatste) en gta sa. Ik heb er echt geen spijt van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.