Jump to content

ook iets negatiefs te melden????


STASKO

Recommended Posts

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • STASKO

    14

  • Insane

    4

  • jojogta3

    3

  • Tupac A. Shakur

    3

Slechte afwerking van de models , als je kijkt als je inde auto zit met die jaren 80 gast bijvoorbeeld zie je gewoon dat ie blockerig is , 100 % symmetrish en hij zit de hele tijd te lachen , en nogmaals ik vind het wazig beeld en het ligt niet aan mn tv deze keer

Freek

Link to comment
Delen op andere websites

Als je in San Fiero naast het vliegveld valt moet je helemaal omzwemmen om weer op het land te komen terwijl er gewoon trappen zijn!! Dat hadden ze er inderdaad wel even in kunnen stoppen, Driv3r3 is een slecht spel maar daar kun je tenminste nog wel op ladders klimmen!! Dit zijn slordige minpunjes R*!!! :(

Link to comment
Delen op andere websites

Zet hier je foto's of reacties over dingen en onderwerpen die je liever niet had gezien in San Andreas bijv. dat je de graphics slecht vind of dat je de auto's klote vind om het maar even zo te zeggen!!

Dus plaats foto's irritaties enz enz,,,,,,

SUCSESS ANYONE????

:angry: :( :angry: :unsure: :(

als je in de lucht vleegt en je landt weer zijn de huizen niet mooi :angry: :o

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Hallo allemaal...

Iets negatief? Ehh... mijn vaste stokpaard is dat er volop benzinestations aanwezig zijn maar dat je er nie kunt tanken. De missies van Zero, waarom moet Rockstar er altijd zulk soort missies instoppen?! Klotebesturing, als je dan toch vliegmissies als deze wil gebruiken, doe dan in ieder geval iets aan de controls!Heeft ook weinig met de verhaallijn te maken... De minigames in de bars zijn bagger, 1x spelen en je hebt ut wel gezien (als je ze uberhaupt speelt!). De trappen, vaak gezegd maar ook ik stoor me eraan. Te weinig mogelijkheden met 24-7's, beetje rondlopen, blikkie pakken en that's it?! Mocht er wel iets te doen zijn, meldt het me... Toch teveel op elkaar lijkende mensen, had vooraf toch het idee dat dit een verbetering zou zijn ten opzichte van VC! Ik heb het idee dat het eet-gedeelte te weinig invloed heeft op het spel. Ik hou van realisme en het gaat dan ook nie op dat je zelden eten nodig heb om te overleven. In het echie zou ik het nie volhouden!!!

Al met al een hoop geklaag, toch ben ik zeer ingenomen met mijn exemplaar en zal ik hierna toch moeten afkicken wanneer ik em uitspeel.

Gegroet Stormy...

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn minputen:

- Dat voertuigen en personen zomaar uit het niets verschijnen.

- Bagger AI (vooral het weggedrag. als ik een voertuig rechts voorbij wil rijden gaat dat voertuig ook opeens naar rechts en botsing). Politie gedraagt zich ook klote. Niet realistisch

- Dagen vind ik te kort. 24 minuten is 1 dag. Mag van mij 1 uur zijn.

- Camera wanneer je in de auto zit. Je moet ALTIJD bijsturen met de camera omdat je anders altijd botst als je een hoek om gaat. (al wen je er wel aan, het bijsturen)

- Dat je niet op alle trappen kan.

- Sommige missies zijn echt klote saai.

- Betere politie ala Mafia. Dus dat je een ster krijgt als je ze te hard voorbij rijd of als je door rood rijdt. Eventueel ook als je met wapens die je vast houdt rondloopt.

- Wat meer realisme tijdens autorijden. Snelheidsmeter, benzinetank (je zou moeten tanken)

- Minder ontploffende voertuigen. Als voertuigen niet meer kunnen rijden zijn ze total-loss en hoeven ze niet te ontploffen.

Link to comment
Delen op andere websites

De dieren. Ik heb gelezen dat er eindelijk dieren GTA zouden zitten, en dan heb ik het over koeien enzo. (die zouden in de weilanden staan)

De vriendinnen, dat ze dan ook nog een keertje thuis waren...

Het einde viel me een beetje tegen, ik had een andere missie verwacht dan 'End of the Line.'

Maar het is niet zo, dat het spel erg tegen valt ofzo. Als ik 'vrijheid' in een spel heb. (dat ik zelf kan bepalen wat ik kan gaan doen) en een geweer, ben ik al erg tevreden.

een minpunt vond ik dat ze zeiden dat die killer in die huis je komt koud maken maar dat was niet zo dat was egt een minpunt

maar het vette van het spel vind ik het getto sfeer relaxt en de auto's (lowriders e.d)

hummerh21fe.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
De dieren. Ik heb gelezen dat er eindelijk dieren GTA zouden zitten, en dan heb ik het over koeien enzo. (die zouden in de weilanden staan)

De vriendinnen, dat ze dan ook nog een keertje thuis waren...

Het einde viel me een beetje tegen, ik had een andere missie verwacht dan 'End of the Line.'

Maar het is niet zo, dat het spel erg tegen valt ofzo. Als ik 'vrijheid' in een spel heb. (dat ik zelf kan bepalen wat ik kan gaan doen) en een geweer, ben ik al erg tevreden.

een minpunt vond ik dat ze zeiden dat die killer in die huis je komt koud maken maar dat was niet zo dat was egt een minpunt

maar het vette van het spel vind ik het getto sfeer relaxt en de auto's (lowriders e.d)

hummerh21fe.jpg

ik heb een vraagje over het verhaal ik begrijp dat ryder en smoke slecht zijn wat hebben ze dan gedaan en plus smoke wordt in de laatste missie dood gemaakt en waneer die ryder dan wordt afgemaakt

Link to comment
Delen op andere websites

De dieren. Ik heb gelezen dat er eindelijk dieren GTA zouden zitten, en dan heb ik het over koeien enzo. (die zouden in de weilanden staan)

De vriendinnen, dat ze dan ook nog een keertje thuis waren...

Het einde viel me een beetje tegen, ik had een andere missie verwacht dan 'End of the Line.'

Maar het is niet zo, dat het spel erg tegen valt ofzo. Als ik 'vrijheid' in een spel heb. (dat ik zelf kan bepalen wat ik kan gaan doen) en een geweer, ben ik al erg tevreden.

een minpunt vond ik dat ze zeiden dat die killer in die huis je komt koud maken maar dat was niet zo dat was egt een minpunt

maar het vette van het spel vind ik het getto sfeer relaxt en de auto's (lowriders e.d)

hummerh21fe.jpg

ik heb een vraagje over het verhaal ik begrijp dat ryder en smoke slecht zijn wat hebben ze dan gedaan en plus smoke wordt in de laatste missie dood gemaakt en waneer die ryder dan wordt afgemaakt

Heel precies weet ik het ook niet maar je komt veel of alles te weten in de missie "green sabre".

Link to comment
Delen op andere websites

De dieren. Ik heb gelezen dat er eindelijk dieren GTA zouden zitten, en dan heb ik het over koeien enzo. (die zouden in de weilanden staan)

De vriendinnen, dat ze dan ook nog een keertje thuis waren...

Het einde viel me een beetje tegen, ik had een andere missie verwacht dan 'End of the Line.'

Maar het is niet zo, dat het spel erg tegen valt ofzo. Als ik 'vrijheid' in een spel heb. (dat ik zelf kan bepalen wat ik kan gaan doen) en een geweer, ben ik al erg tevreden.

een minpunt vond ik dat ze zeiden dat die killer in die huis je komt koud maken maar dat was niet zo dat was egt een minpunt

maar het vette van het spel vind ik het getto sfeer relaxt en de auto's (lowriders e.d)

hummerh21fe.jpg

ik heb een vraagje over het verhaal ik begrijp dat ryder en smoke slecht zijn wat hebben ze dan gedaan en plus smoke wordt in de laatste missie dood gemaakt en waneer die ryder dan wordt afgemaakt

Heel precies weet ik het ook niet maar je komt veel of alles te weten in de missie "green sabre".

je moet the introduction eens kijken, die staat op de soundtrack of je kunt hem downloaden. toen ik die zag werd me meteen alles duidelijk

e ryder moet je killen in die missie in san fiero nadat je jizzy hebt gemold

Bewerkt: door Samael
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...