Jump to content

ook iets negatiefs te melden????


STASKO

Recommended Posts

De dieren. Ik heb gelezen dat er eindelijk dieren GTA zouden zitten, en dan heb ik het over koeien enzo. (die zouden in de weilanden staan)

De vriendinnen, dat ze dan ook nog een keertje thuis waren...

Het einde viel me een beetje tegen, ik had een andere missie verwacht dan 'End of the Line.'

Maar het is niet zo, dat het spel erg tegen valt ofzo. Als ik 'vrijheid' in een spel heb. (dat ik zelf kan bepalen wat ik kan gaan doen) en een geweer, ben ik al erg tevreden.

een minpunt vond ik dat ze zeiden dat die killer in die huis je komt koud maken maar dat was niet zo dat was egt een minpunt

maar het vette van het spel vind ik het getto sfeer relaxt en de auto's (lowriders e.d)

hummerh21fe.jpg

ik heb een vraagje over het verhaal ik begrijp dat ryder en smoke slecht zijn wat hebben ze dan gedaan en plus smoke wordt in de laatste missie dood gemaakt en waneer die ryder dan wordt afgemaakt

Heel precies weet ik het ook niet maar je komt veel of alles te weten in de missie "green sabre".

je moet the introduction eens kijken, die staat op de soundtrack of je kunt hem downloaden. toen ik die zag werd me meteen alles duidelijk

e ryder moet je killen in die missie in san fiero nadat je jizzy hebt gemold

ooh bij de missie pier 69 daaaar vermoord je hem met een speed boat maar wat heeft hij en big smoke gedaan

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • STASKO

    14

  • Insane

    4

  • jojogta3

    3

  • Tupac A. Shakur

    3

Ik vind nogal irritant:

Als je in je auto achteruit kijkt (als je rijdt) en dat weer vooruit kijken dat er ineens een auto voor je rijdt :angry: Dit is zwaar irritant, ben er al tig keer tegen aan geknald. Dit was ook zo in Vice City <_< :(

&

Ik weet niet of dit bij elke SA is ('k heb een gekopieërde versie).

Ik heb geen goede handrem bij de motor. Ik kan niet slippen :(

Anders ben ik veel beter op een motor.

Greeeetz

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...