Jump to content

Media Player probleem

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik moet voor school een filmpje maken. Ik heb die gemaakt met Windows Movie Maker. Ik heb het opgeslagen als .wmv. Nadat ik het heb gestuurd naar mijn docent, en hij het opende, kreeg hij na 15 seconde een melding met:

'Bestand waarschijnlijk beschadigt'

Zou dit misschien komen omdat ik het via Hotmail heb gestuurd? Want .wmv hoort elke windows computer aftespelen als je Windows Media Player hebt.

Iemand van mijn klas heeft het ook met Movie Maker opgeslagen, en daar lukte het wel.

Ik heb het bestand zelfs via hotmail naar mezelf gestuurd om te kijken of het aan Hotmail ligt. Ik heb het met usb stick op mn docent z'n laptop geprobeerd. Zelfde foutmelding. dat het mogelijk beschadigd is.

Heeft iemand misschien een tip? Of een oplossing?

Zou het aan de codec liggen ofzo? Want ik heb hier codec, en hij misschien niet...

Heel erg bedankt!

(Het moet voor woensdag (morgen:S) af zijn...)

Bewerkt: door Gangsta
Geplaatst:

Het zou kunnen dat jullie elk een andere versie hebben van Windows Media Player, maar dat denk ik niet, aangezien een ander filmpje wel afgespeeld kan worden. Heb je anders al een andere media player geprobeerd, zoals GOM Player? Wie weet lukt het dan wel. Het lijkt me trouwens heel onwaarschijnlijk dat het aan Hotmail ligt, dus daar hoef je niet aan te denken.

Als jij het bij jezelf afspeelt met WMP, is het bestand dan niet beschadigd of wel? Zo nee, dan heeft het misschien toch met verschillende versies te maken. Zo ja, dan kan het ook aan Windows Movie Maker liggen.

Geplaatst:
Het zou kunnen dat jullie elk een andere versie hebben van Windows Media Player, maar dat denk ik niet, aangezien een ander filmpje wel afgespeeld kan worden. Heb je anders al een andere media player geprobeerd, zoals GOM Player? Wie weet lukt het dan wel. Het lijkt me trouwens heel onwaarschijnlijk dat het aan Hotmail ligt, dus daar hoef je niet aan te denken.

Als jij het bij jezelf afspeelt met WMP, is het bestand dan niet beschadigd of wel? Zo nee, dan heeft het misschien toch met verschillende versies te maken. Zo ja, dan kan het ook aan Windows Movie Maker liggen.

Hey bedankt.

Bij mij is het niet beschadigd. Bij hem wel. Iemand van mijn klas heeft het ook met movie maker opgeslagen. Daar doet ie het wel.....

Als ik bijvoorbeeld Windows Media player 11 heb en hij 10, dan moet ie het gewoon doen. Ik begrijp er niks van.

Ik hoop dat ik morgen even de kans krijg om het af te kunnen spelen in realplayer ofzo.

Ook ben ik van plan het filmpje op internet upteloaden. Weet iemand een website in GOEDE kwailiteit waar ik video's up kan loaden, behalve Youtube en Google video. (Beide slechte kwaliteit)

Alvast bedankt!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...