hy luuk Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 want ik moet leren zwemmen maar hoe leer ik dat dan moet ik dan de heletijt zwemmen ? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 want ik moet leren zwemmen maar hoe leer ik dat dan moet ik dan de heletijt zwemmen ? Dan is dat vast de missie 'Amphibious Assault', waar je 20% lung capacity moet hebben. Je moet onder water gaan zwemmen, dat betekent dus dat je je linkermuisknop in moet houden. Als je dat doet, zal CJ als het goed is onder water gaan. Vervolgens houd je spatie ingedrukt om vooruit te zwemmen en je stuurt dan met je muis of toetsenbord, net wat je het beste vindt. Rechts in het scherm, boven je health-balk, zie je als het goed is dan een balk leeglopen. Deze balk is jou zuurstof, dus als deze leeg is, zal er health afgaan. Jij moet er dan voor zorgen dat je net boven water bent als de balk leeg is. Als je dit namelijk een paar keer doet, zal je lung-capacity stijgen. Hiervan krijg je overigens een melding, maar je kunt ook op [TAB] drukken als je in het water ligt om je vooruitgang te zien. Herhaal dat duiken meerdere keren, totdat je de balk voor ongeveer 20% is gevuld. Dan kun je, als het goed is, de missie doen. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 (bewerkt) Zwemmen kun je vanzelf al, maar je bedoelt vast en zeker onder water zwemmen. Dit moet voor de missie Ampfibious Assault. Dit train je gewoon door onder water te gaan (klikken en dan spatie ingedrukt houden en sturen met de muis), en weer boven te komen als het blauwe balkje boven je health balkje bijna leeg is (dit is de lucht die je nog in je longen hebt). Als je dit de hele tijd doet, stijgt je Lung Capacity (long capaciteit), en kun je de missie doen Je moet dan 20% Lung Capacity hebben EDIT: Nou ik ben 10 seconden te laat Bewerkt: 2 oktober 2007 door MartyCeha Reageren
hy luuk Geplaatst: 6 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Zwemmen kun je vanzelf al, maar je bedoelt vast en zeker onder water zwemmen. Dit moet voor de missie Ampfibious Assault. Dit train je gewoon door onder water te gaan (klikken en dan spatie ingedrukt houden en sturen met de muis), en weer boven te komen als het blauwe balkje boven je health balkje bijna leeg is (dit is de lucht die je nog in je longen hebt). Als je dit de hele tijd doet, stijgt je Lung Capacity (long capaciteit), en kun je de missie doen Je moet dan 20% Lung Capacity hebben EDIT: Nou ik ben 10 seconden te laat bedankt Reageren
metal2you Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 je kan ook de cheat gebruiken dat je oneindig adem heb maar dat is wel cheaten(houd ik niet van) down-left-L1-down-down-R2-down-L2-down GRTZ Metal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.