Lil Jeezy Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 eeh mensen ik ben bij intensive care he aleen bij het einde moet je in dat roode mArker gaan staan maar als ik erin ga met die ambulance gaat hij nog extra 8eruit en kan die gozert die daarzo loopt niet veder en ik kan ook helemaal niks doen :S ligt het aan mij of is dat gewoon een groote bug? en als ik dan w8 loopt hij helemaal vast:S <==xbox==> Reageren
Naudin Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 Ik denk dat je het gewoon meerdere keren moet proberen, als mensen je achter na moeten lopen gaat dat meestal niet zo vlekkeloos bij gta Reageren
Donwell Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Zodra je in de marker rijdt gaat er inderdaad een cutscène spelen, waarin een paar vrienden van Johnny hem uit de ambulance halen. Verder, wat ik er kan uit opmaken, is dus dat je probleem is dat die vrienden hem er niet uit kunnen halen. Het zou inderdaad een bug kunnen zijn, maar ik denk dat het aan een mod ligt, als je die gebruikt en de ambulance hebt vervangen. Soms lukken dingen dan inderdaad niet. Reageren
.Timothy Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Als laatste optie kan je nog je savegame geven in het zogenaamde 'Savegameaanvraag forum'. Hier kan je je savegame dan plaatsen, en dan zal een ander lid hem voor je doen. Als je inderdaad hebt gemod, dan heb je V1, dus dan kan je dat bij 'versie' zetten; Heb je V2 kan je dat daar neer zetten. Versies kan je zien door de grootte van je 'Script.img'. Is hij 568 kB dan heb je V1, is hij 562 kB is hij V1. Reageren
Lil Jeezy Geplaatst: 3 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 (bewerkt) SLUIT DEZE TOPIC MAAR MISSIE GEDAAN probleem: te ver in de marker gereden! Bewerkt: 3 oktober 2007 door Lil Jeezy Reageren
Gerregerbil Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Ik heb dit probleem ook, wat moet ik doen om "niet te ver in de marker te rijden''? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 (bewerkt) Wat achteruit gaan Een klein stukje maar. Lijkt mij toch hartstikke logisch @Dutchy3010: Juist Bewerkt: 18 oktober 2007 door MartyCeha Reageren
Donwell Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 (bewerkt) Ik rijdt nooit achteruit die marker in. Altijd race ik recht, met de voorkant, de marker in. De Amulance 'remt' dan vanzelf en in de cutscène zal hij gewoon goed staan. Edit@hieronder: Hmm... Zou kunnen ja Bewerkt: 18 oktober 2007 door Donwell Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Ik denk niet dat MartyCeha dat bedoelt, Donwell . Hij bedoelde waarschijnlijk dat als je eenmaal te ver in de marker staat, je een stukje achteruit moet rijden zodat je niet te ver in de marker staat. Niet dat je er achteruit in moet rijden ... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.