boontesim Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 Hallo, ik heb een paar downloads erin gezet (bv. een auto) maar na een paar keer met laden gaat hij terug naar het bureaublad en krijg ik een fouten rapport alvast bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 Waarschijnlijk is het probleem een verkeerde versie. GTA: San Andreas is namelijk opgedeeld in totaal drie verschillende versies: V1 V1.01 > niet belangrijk V2 V1.01 is nu niet van belang, dus deze kun je direct weer vergeten. Het gaat dus om V1 en V2, op het eerste gezicht zijn dit vrijwel identieke versies. Echter is er één groot verschil, want met V2 kun je niet modden en met V1 wel. Het is een ietwat lastig te vertellen verhaal, dat er overigens ook niet echt toedoet. Bekijk even welke versie jij hebt, dit kun je doen in het hoofdmenu. Als het goed is, moet je daar jouw versienummer zien staan. Staat er V2, installeer dan deze patch. Met die patch downgrade je naar V1, maar hier merk je verder niets van. Savegames en dergelijke zullen het gewoon blijven doen. Het enige wat veranderd wordt, is dat je na installatie van de patch waarschijnlijk wel met mods kunt spelen, en daar gaat het natuurlijk om. Ik ga er overigens van uit dat jouw versie het probleem is. Echter kan het probleem ook veroorzaakt worden door een niet goed geïnstalleerde mod. Blijkt de patch niet te werken, meldt het dan even. Waarschijnlijk ligt het probleem dan aan de mods. Reageren
boontesim Geplaatst: 3 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Beadankt het probleem was dat ik v2 had Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.