Jump to content

Politiegarage

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Is het mogelijk om in gta sanandreas in de politiegarages te komen zonder dat je steeds wordt neergeschoten.

Ik zou dan ook graag willen dat de politieauto's niet op slot zijn voor mij.

Groetjes, pcio

Geplaatst:

Je kan cheaten:

AEZAKMI voor nooit meer wanted sterren. Ik weet dan niet of ze wel op je schieten.

Je kan ook de onsterfelijkheid cheat doen. BAGUVIX

Als ze dan op je schieten, kan je iniedergeval niet dood ^_^

Van de auto weet ik niet.

Succes!

Geplaatst:
Je kan cheaten:

AEZAKMI voor nooit meer wanted sterren. Ik weet dan niet of ze wel op je schieten.

Je kan ook de onsterfelijkheid cheat doen. BAGUVIX

Als ze dan op je schieten, kan je iniedergeval niet dood ^_^

Van de auto weet ik niet.

Succes!

Agenten staan meetsal bij auto's, kan je ook nog cpktnwt doen. erg handig altijd

Geplaatst:

Wat dacht je van sprinten? Ze komen een beetje achter je aan gerend als ze te ver weg bent. Dan kun je eer rondje om dat middelste blok rennen en dan ben je van ze af. Ze kapot schieten kan natuurlijk ook. Sommige politie auto's zijn op slot en sommige niet. Soms komen er agenten net aanrijden en dan stappen ze uit, en dan zijn die auto's niet op slot. En als je per sé een politieauto wil moet je gewoon de mazzel hebben dat er een politieauto een crimineel in een andere auto achtervolgt. Dan moet jij hun weer volgen. Op een gegeven moment stappen de politieagenten uit en beginnen te schieten op de crimineel. Als die dood is lopen de agenten gewoon weg en kun je de auto pakken.

Als je de code AEZAKMI doet zullen de agenten ook op je schieten, je krijgt alleen geen wanted level. Dit geld alleen voor de agenten in de garage, niet voor die daarbuiten.

There are more ways then cheating ^_^

Geplaatst:
Wat dacht je van sprinten? Ze komen een beetje achter je aan gerend als ze te ver weg bent. Dan kun je eer rondje om dat middelste blok rennen en dan ben je van ze af. Ze kapot schieten kan natuurlijk ook. Sommige politie auto's zijn op slot en sommige niet. Soms komen er agenten net aanrijden en dan stappen ze uit, en dan zijn die auto's niet op slot. En als je per sé een politieauto wil moet je gewoon de mazzel hebben dat er een politieauto een crimineel in een andere auto achtervolgt. Dan moet jij hun weer volgen. Op een gegeven moment stappen de politieagenten uit en beginnen te schieten op de crimineel. Als die dood is lopen de agenten gewoon weg en kun je de auto pakken.

Als je de code AEZAKMI doet zullen de agenten ook op je schieten, je krijgt alleen geen wanted level. Dit geld alleen voor de agenten in de garage, niet voor die daarbuiten.

There are more ways then cheating ^_^

Er zijn ook andere manieren als cheaten, maar dan schrijf je than met 'a' ^_^ maargoed, voor dit onderwerp kun je denk het beste cheaten. De regel om te gaan rennen gaat sowieso niet op.

Geplaatst:

Het is sowieso geen regel, het is gewoon een manier om niet geraakt te worden. En ze rennen wel een stukje als je te ver bent om geraakt te worden. Ze rennen eerst naar je toe. Dan kun je achter dat middelste blok gaan staan en dan kunnen ze je niet meer raken.

En van die spelling heb je gelijk :puh: 'Then' is voor een tijdsbepaling, 'than' is voor een vergelijking (wat het in mijn geval ook is).

Geplaatst:

Ok, dat van dat rennen had ik dan verkeerd begrepen. en met de zin: deze regel gaat niet op, had ik het niet over een regel, maar dit is een uitdrukking, waarmee ik bedoelde dat als je rent, je ook gewoon neer wordt geschoten. Maar wat je net zei kan best waar zijn.

Geplaatst:

Je kan ook met een enforcer, politiemotor,politieauto, of een tank of legervrachtwagen binnengaan zonder dat ze je aanvallen MAAAR als je dan uitstapt gaan ze wel schieten (als je dan aankomt pak dan zeker niet de eerste politieauto want de kans is groot dat die op slot zit)

Geplaatst:

Manier die ik doe: als je binnenkomt ga je lopend bukkenje wacht als de eerste policecar in beeld ziet w8 je...

je zit een paar seconden 2 politieagenten er vandaan komen en lopen om de hoek :D De wagen waar ze bijstonden (de eerste auto) is op slot, je zou dus moeten sprinten naar de next car... :dans:

dit helpt altijd :)

PS: als ze je zien, niet stilstaan ze vragen op 3 stars Backup :cya:

Geplaatst:

Gebeurt ook niet, maar zodra je de garage binnenkomt zullen er agenten uitstappen, zo lijkt het dus dat ze zojuist binnen zijn gereden. ;)

Geplaatst:
Weer een onrealistisch min-puntje waar ze hopelijk in GTA 4 aan gewerkt hebben
Nou, op zich is dat niet zo heel onrealistisch hoor. Je kunt bij het hoofdbureau van politie in Amsterdam ook niet zomaar de garage binnenlopen waar de eigen voertuigen en de inbeslag genomen auto's staan. Doe je dat toch, dan tref je ook een agent bij de ingang aan die een pistool bij zich heeft en daar ongetwijfeld gebruik van zal maken als je niet naar hem luistert.....

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...