PowerPats Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 kennen jullie een goeie photoshop waarmee je foto's kan bewerken ? Het liefst een die gratis (legaal) te downloaden is powerpats Reageren
Twankala Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 (bewerkt) kennen jullie een goeie photoshop waarmee je foto's kan bewerken ?Het liefst een die gratis (legaal) te downloaden is powerpats Hier kan je een Trial downloaden. Dit houd in dat je het voor 30 dagen kan gebruiken. Als je hem hierna echt wil hebben, moet je hem kopen. Deze prijs kan soms rond de 600-1000 euro zitten. Misschien heb je sites waar je het gewoon kan downloaden, maar ik weet niet zeker of het legaal is. Maar het zou wel kunnen. PS: Op de site moet je bij Photoshop 3.0 kijken. @Hieronder: Ik denk inderdaad dat het grootste gedeelte het anders heeft gekregen dan het te hebben gekocht. Bewerkt: 2 oktober 2007 door Twankala Reageren
PowerPats Geplaatst: 2 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 omg 600 euro voor een photoshop programma ? maar hoe doen jullie het dan allemaal met photoshop ? ik neem aan dat jullie geen 1000 euro gaan betalen voor die programma. Reageren
SummerBase Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 omg 600 euro voor een photoshop programma ?maar hoe doen jullie het dan allemaal met photoshop ? ik neem aan dat jullie geen 1000 euro gaan betalen voor die programma. Als je student ben kan je hem gewoon kopen onder een studente licentie. Ik heb mijn photoshop licentie gekocht voor een laag prijsje. Kijk op Slim.nl of jouw school staat ingeschreven. Tevens hoort dit in het Graphics gedeelte en niet in het computer gedeelte. Reageren
PowerPats Geplaatst: 2 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 Ok ik snap het iedereen bedankt Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 Hoelang duurt dat downloaden??? het duurt wel erug lang Reageren
RonaldVC Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 Hoelang duurt dat downloaden??? het duurt wel erug lang Dat ligt natuurlijk aan je verbinding, je downloadsnelheid. Maar geduld is een schone zaak. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.