Jump to content

xbox360

dynastus

Recommended Posts

Geplaatst:

beschadigd een xbox360 nog steeds je cd's want ik wil er graag een maar als mijn spelletjes er onder lijden wacht ik wel tot het probleem is opgelost maar heeft iemand nog aanvulling waarom een xbox 360 je cd's beschadigd

Geplaatst:

de 360 elite doet dat niet meer en als je je 360 plat legt dan maakt ie minder krassen en gaat ie een stuk langer mee

Geplaatst:
de 360 elite doet dat niet meer en als je je 360 plat legt dan maakt ie minder krassen en gaat ie een stuk langer mee
Heb je hiervan een bron dat als je je Xbox verticaal legt hij minder krassen maakt en langer meegaat?

Ik kan zeggen dat zowel de Xbox 360 Elite als de nieuwere versie's van de Xbox 360 allang geen krassen meer maakt. Krassen werden ontstaan omdat er geen kussentjes op de leesschijf zaten. Doordat er iets omhoog en naar beneden sprong maakte die krassen in de cd'tjes. De nieuwere versie's van Xbox 360's die gemaakt zijn rond Augustus 2006 ben niet zeker van de die datum maken geen krassen meer, maar stel dat je een Xbox hebt die voor die bepaalde datum hebt kan hij nog wel krassen maken. Maar bij mijn weten zijn alle krassende Xbox'n uit de rekken gehaald. Je cd'tjes kunnen nog altijd krassen krijgen door ze niet goed te bewaren :)

Gezien in een van de documentaire's van Kassa :puh:

• 3 weken later...
Geplaatst:

alle xboxen zijn vervangen mijn vriend werkt bij de dixons en hij zij dat de xboxen werdt terug gehaald en kregen nieuwe xboxen alle xboxen zijn weer oke

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...