Jump to content

cj heeft kramp :P

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik was een x met een vliegtuig boven de dam aan het vliegen ik spring eruit open mn para toen d8 ik er is toch maar water onder me dus ik druk op driehoek en toen was mn para weg ik kom in het water maar cj blijft gewoon in de parasute houding zitten zo met de handen omhoog enzo ik kon nix meer, cj blef gewoon dobberen. (ik kon alleen nog maar wapens wisselen)

heb het spel gereload

Bewerkt: door jamesb0nd
Geplaatst:
ik was een x met een vliegtuig boven de dam aan het vliegen ik spring eruit open mn para toen d8 ik er is toch maar water onder me dus ik druk op driehoek en toen was mn para weg ik kom in het water maar cj blijft gewoon in de parasute houding zitten zo met de handen omhoog enzo ik kon nix meer, cj blef gewoon dobberen.

heb het spel gereload

dat heb ik ook al een aantal x gehad

het is zwaar irritant als het gebeurd

klote bug <_<

Geplaatst:

ja dat is egt zwaar iritant vlieg ik van lossantos naar mijn vliegveld voor de hydra spring ik uit de vliegtuig en komt er geen papasjut uit en dan ben je dood.

Geplaatst:
ja dat is egt zwaar iritant vlieg ik van lossantos naar mijn vliegveld voor de hydra spring ik uit de vliegtuig en komt er geen papasjut uit en dan ben je dood.

Ja is vet stom, maar me wapens en dingen gaan toch niet weg als ik opgepakt of dood ga :lol: ik moet wel helemaal terug lopen naar het plek waar ik wou landen :angry:

Geplaatst:
ik was een x met een vliegtuig boven de dam aan het vliegen ik spring eruit open mn para toen d8 ik er is toch maar water onder me dus ik druk op driehoek en toen was mn para weg ik kom in het water maar cj blijft gewoon in de parasute houding zitten zo met de handen omhoog enzo ik kon nix meer, cj blef gewoon dobberen. (ik kon alleen nog maar wapens wisselen)

heb het spel gereload

sorry hoor jamesbond maar als je in die houding blijft dan verdrink je toch dus dan hoef je toch niet je PS2 te herstarten ;)

Geplaatst:

ik heb wel een s gehad dat ie zij parachute niet uit ging een beetje dom maar in het echt lukt ook niet altijd ja lastig dan ben je gewoon een platte tomaat

Geplaatst:

Zeg Wesley,

Hoezo verdrink je dan?

Kun je dan niet meer zwemmen ofzo?

Misschien een handige tip voor mensen die dit probleem hebben na een missie:

Voer de code voor "Commit Suicide" in.

Deze code is: Right, L2, Down, R1, Left, Left, R1, L1, L2, L1

Lazlow

Geplaatst:
Zeg Wesley,

Hoezo verdrink je dan?

Lazlow

en dan :huh:

Geplaatst: (bewerkt)
Zeg Wesley,

Hoezo verdrink je dan?

Lazlow

en dan :huh:

ga je dood :puh:

maar het werkt NIET je balk blijft leeg knipperen maar er gebeurt niks

Bewerkt: door mango
Geplaatst:

dat komt omdat hij eers alles af moet hebben maar de paracsjut zit ernog op die moet er eerst af daarom blijf je daar voor altijd drijfen. :unsure:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...