jamesb0nd Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Geplaatst: 31 december 2004 (bewerkt) ik was een x met een vliegtuig boven de dam aan het vliegen ik spring eruit open mn para toen d8 ik er is toch maar water onder me dus ik druk op driehoek en toen was mn para weg ik kom in het water maar cj blijft gewoon in de parasute houding zitten zo met de handen omhoog enzo ik kon nix meer, cj blef gewoon dobberen. (ik kon alleen nog maar wapens wisselen) heb het spel gereload Bewerkt: 31 december 2004 door jamesb0nd Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Geplaatst: 31 december 2004 ik was een x met een vliegtuig boven de dam aan het vliegen ik spring eruit open mn para toen d8 ik er is toch maar water onder me dus ik druk op driehoek en toen was mn para weg ik kom in het water maar cj blijft gewoon in de parasute houding zitten zo met de handen omhoog enzo ik kon nix meer, cj blef gewoon dobberen.heb het spel gereload dat heb ik ook al een aantal x gehad het is zwaar irritant als het gebeurd klote bug <_< Reageren
JBm* Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Geplaatst: 31 december 2004 ik heb het ook wel eens gehad , toen ik met een missie klaar was <_< Reageren
easter egg Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Geplaatst: 31 december 2004 ja dat is egt zwaar iritant vlieg ik van lossantos naar mijn vliegveld voor de hydra spring ik uit de vliegtuig en komt er geen papasjut uit en dan ben je dood. Reageren
X-TX Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Geplaatst: 31 december 2004 ja dat is egt zwaar iritant vlieg ik van lossantos naar mijn vliegveld voor de hydra spring ik uit de vliegtuig en komt er geen papasjut uit en dan ben je dood. Ja is vet stom, maar me wapens en dingen gaan toch niet weg als ik opgepakt of dood ga :lol: ik moet wel helemaal terug lopen naar het plek waar ik wou landen :angry: Reageren
W3sl3y Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Geplaatst: 31 december 2004 ik was een x met een vliegtuig boven de dam aan het vliegen ik spring eruit open mn para toen d8 ik er is toch maar water onder me dus ik druk op driehoek en toen was mn para weg ik kom in het water maar cj blijft gewoon in de parasute houding zitten zo met de handen omhoog enzo ik kon nix meer, cj blef gewoon dobberen. (ik kon alleen nog maar wapens wisselen)heb het spel gereload sorry hoor jamesbond maar als je in die houding blijft dan verdrink je toch dus dan hoef je toch niet je PS2 te herstarten Reageren
easter egg Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Geplaatst: 31 december 2004 nee hij doperde zij die (drijfen dus). maar ik weet wel dat het een iritanta bug is. :angry: Reageren
Lennert Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 Ik heb het ook al enkele keren aan de hand gehad. Wel maar stom. <_< Reageren
jojogta3 Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 ik heb wel een s gehad dat ie zij parachute niet uit ging een beetje dom maar in het echt lukt ook niet altijd ja lastig dan ben je gewoon een platte tomaat Reageren
lazlow Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 Zeg Wesley, Hoezo verdrink je dan? Kun je dan niet meer zwemmen ofzo? Misschien een handige tip voor mensen die dit probleem hebben na een missie: Voer de code voor "Commit Suicide" in. Deze code is: Right, L2, Down, R1, Left, Left, R1, L1, L2, L1 Lazlow Reageren
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 Zeg Wesley,Hoezo verdrink je dan? Kun je dan niet meer zwemmen ofzo? Misschien een handige tip voor mensen die dit probleem hebben na een missie: Voer de code voor "Commit Suicide" in. Deze code is: Right, L2, Down, R1, Left, Left, R1, L1, L2, L1 Lazlow en dan :huh: Reageren
mango Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 (bewerkt) Zeg Wesley,Hoezo verdrink je dan? Kun je dan niet meer zwemmen ofzo? Misschien een handige tip voor mensen die dit probleem hebben na een missie: Voer de code voor "Commit Suicide" in. Deze code is: Right, L2, Down, R1, Left, Left, R1, L1, L2, L1 Lazlow en dan :huh: ga je dood maar het werkt NIET je balk blijft leeg knipperen maar er gebeurt niks Bewerkt: 2 januari 2005 door mango Reageren
easter egg Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 dat komt omdat hij eers alles af moet hebben maar de paracsjut zit ernog op die moet er eerst af daarom blijf je daar voor altijd drijfen. :unsure: Reageren
barry Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 Ik heb het ook wel een paar keer gehad, alleen zodra ik op de grond teregt kom kan CJ weer lopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.