Gangsta-CJ Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 Haha deze moet je echt eens opzoeken. luister wel graag naar 50 cent maar sinds hij in een interview op MTV bekende dat hij maar 3 keer beschoten is vind ik dit liedje zalig.. wat vinden jullie nu van 50? is je mening over hem nu veranderd? Reageren
Sandra Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 Nee, t was negatief, en het blijft nog steeds negatief Reageren
Scarface92 Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 Haha deze moet je echt eens opzoeken.luister wel graag naar 50 cent maar sinds hij in een interview op MTV bekende dat hij maar 3 keer beschoten is vind ik dit liedje zalig.. wat vinden jullie nu van 50? is je mening over hem nu veranderd? Kan je geen link geven naar die diss? En mijn mening over 50 cent is niet veranderd.. Het blijft een goede rapper en hij heeft het overleefd. Ook al is hij maar 3 x beschoten.. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 Haha deze moet je echt eens opzoeken.luister wel graag naar 50 cent maar sinds hij in een interview op MTV bekende dat hij maar 3 keer beschoten is vind ik dit liedje zalig.. wat vinden jullie nu van 50? is je mening over hem nu veranderd? Kan je geen link geven naar die diss? En mijn mening over 50 cent is niet veranderd.. Het blijft een goede rapper en hij heeft het overleefd. Ook al is hij maar 3 x beschoten.. Link zou handig zijn , en mijn mening is ook niet veranderd , het is een rapper en het blijft hem gewoon , hij heeft het overleefd , en het zijn toch 3 schoten. Reageren
PowerPats Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 ligt eraan waar hij is neergeschoten als er 3 keer op zijn linker kleine teen is geschoten zou ik het ook overleeft hebben Maar hoe dan ook mijn beeld over hem blijft negatief. Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 2 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 (bewerkt) http://nl.youtube.com/watch?v=DCYOYw_LdDA The flinstones parody Bewerkt: 2 oktober 2007 door Gangsta-CJ Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 Beetje onzinnig topic* Maar ik denk er zeker niet anders over. Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 (bewerkt) Ooit was dit m'n lievelingslied! Van m'n mening verandert nikx, al blijft Jada wel goed. Bewerkt: 3 oktober 2007 door Blue Yoshi 97 Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Onze Fat ****** is gewoon een wannabe neger. Hij roept de hele tijd n*gga enzo. Terwijl hij een blanke latino is. 50 is tenminste een n*gga dus die heeft recht van spreken Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 3 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Och jah 50 heeft ons al die tijd voorgelogen vroeger was ik een hevige fan ervan maar nu ben ik meer voor young buck en kanye west Reageren
RobertSA Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 50 Cent is een schande voor de gehele hiphopindustrie. Reageren
The GamerII Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 50 Cent heeft anders in vele landen de hiphop naar de top gebracht.. Mijn mening van 50 cent blijft hetzelfde. Ik vind hem gewoon een goeie rapper, maar nooit zo goed als Tupac Reageren
RobertSA Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Die commerciële zooi tel ik niet mee. Reageren
K.O. Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Mn mening was extreem negatief en is nog steeds extreem negatief. Moet je maar niet gaan rappen he. Reageren
LBG Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 50 Cent heeft anders in vele landen de hiphop naar de top gebracht..Mijn mening van 50 cent blijft hetzelfde. Ik vind hem gewoon een goeie rapper, maar nooit zo goed als Tupac Hij heeft dan misschien rap naar de top gebracht, maar rap is en groot woord. Het soort rap dat hij naar boven heeft gebracht had van mij lekker begraven mogen blijven. Maar als je een rapper slecht gaat vinden en haten omdat hij 3 keer is geraakt in plaats van 9 keer vind ik je toch wel een zielig meelopertje. Mensen vergeten dat het om de muziek gaat en niet om al die zwaar overschatte gangsta troep. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.