dupree Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2007 IK VIND LIBERTIY CITY STORIES ERG GEMALELIJK SPEL HEB HET AL 100 PROCENT UITGESPEELT Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2007 Gast, je Capslock staan aan. En dat je het makkelijk vind? Ja, dat kan.. Maar dat ligt helemaal aan jezelf. Ik weet nog dat er hier ergens een topic rondzwerft dat iemand het veel moeilijker vond dan andere GTA's. Dus dat ligt helemaal aan jezelf. Ik vond hem pittiger dan III, VC en VCS hoor.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2007 IK VIND LIBERTIY CITY STORIES ERG GEMALELIJK SPEL HEB HET AL 100 PROCENT UITGESPEELT Tsja, en een paar dagen terug plaatste je nog erg veel vragen over LCS Fijn dat je hem hebt uitgespeeld en dat je hem heel gemakkelijk vind, hopelijk vind je hem ook leuk. Eerlijk gezegd vind ik je wel een hele goede gamer als je LCS echt met heel veel gemak hebt uitgespeeld, maar aangezien de Paramedic missies niet lukte ga ik daar niet van uit. In ieder geval, gefeliciteerd met de 100%, maar een topic was denk ik niet nodig. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Force Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2007 Nee inderdaad topic niet nodig, het is hier geen msn ofzo maar ja, hoelang heb je erover gedaan om 100% te halen? Greetz, Black Force Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2007 vcs en lcs zijn ook makkelijker gemaakt door rockstar want dat kwam omdat de besturing van de psp nogal kut was de missies zijn daarom kort en makkelijk vergeleken met de console versies. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2007 (bewerkt) vcs en lcs zijn ook makkelijker gemaakt door rockstar want dat kwam omdat de besturing van de psp nogal kut wasde missies zijn daarom kort en makkelijk vergeleken met de console versies. Dat ligt echt niet aan de besturing, maar aan de beperkingen vanwege de UMD. Dat de besturing kut is slaat ook nergens op. Het is 'anders', anders hoeft niet kut te zijn. Bewerkt: 2 oktober 2007 door ASPHALT Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2007 Beetje onnodig mwja Idd,ik vind LCS ook gemakkelijk,maar speel er nu niet meer op sinds ik SA voor de PC heb. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2007 Haha, Liberty City Stories is, éénmaal je de besturing gewoon bent, redelijk makkelijk ja. Maar dat weerhoud me er niet van om het nog steeds mijn favoriete GTA te vinden. ^^ Ben een paar dagen geleden opnieuw begonnen (Ik kon ook niet anders omdat ik mijn 94% savegame kwijt ben) omdat ik niets anders te doen had nu mijn eigen PC voor een maand weg is wegens herstel. x_x Ik moet zeggen, VCS heb ik nog steeds niet uitgespeeld (de storyline) en ik heb hem al sinds de PSP-release. :') Ik vind het gewoon veel minder fijn spelen dan LCS want VCS is bugged tot en met. LCS heeft een hele leuke sfeer. Ik vind de stad, het verhaal en de sfeer veel boeiender dan in VCS. En dan mag VCS veel meer 'boeiende' functies hebben. LCS blijft voor mij een topgame, zeker op de PSP. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2007 We hebben al genoeg topics als "wat vind je van Liberty City stories". Dit lijkt me dus niet echt een topic waardig. Toch gefeliciteerd met je 100% . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts