.:TOM:. Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 Hallo allemaal Nu ik ineens bezig ben iemand die me ook kan vertellen hoe ik een OGG formaat maak voor de audio bestanden van SA te veranderen Alvast bedankt Tom Zozo weer Reageren
K.O. Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Je kunt OGG bestanden maken met bijvoorbeeld een Converter. Zo'n tool converteert jouw audio bestand naar een .ogg bestand. Er zijn er meerderen in de omloop, zoek gewoon eens op Google. Misschien werkt het trouwens ook als je het bestand opslaat als .ogg. Ik weet niet wat voor programma's jij gebruikt, maar als je het bestand kan 'opslaan als', kun je meestal kiezen uit 'Alle bestanden'. Selecteer die en geef als bestandsnaam bestand.ogg of iets dergelijks. Ik weet niet zeker of dit werkt. ogg bestanden kun je trouwens afspelen met WMP door bepaalde codecs te downloaden/installeren. Ook deze heb je met Google zo gevonden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.