Jump to content

Limewire Pro

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil graag films gaan downloaden.. voor eigen gebruik ;) En er is me verteld dat ik dat het beste met Limwire pro kan doen.

Nou heb ik gezocht op internet maar ik kan geen gratis versie vinden.

Is die gratis versie wel beschikbaar? Of denken jullie dat ik hiervoor beter een ander gratis progamma kan nemen??

Alvast bedankt!! :)

Geplaatst:

Als limewire PRO moet betalen en je wilt een gratis versie is dit (volgens mij)illegaal en mogen we je niet helpen!

anders (???) heb je al een LimeWire????

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben ook bang dat je er hier ook niet aan zult komen :D .

In de regels staat: Geeb links naar warez of andere illegale sofware ^_^ .

Enj zult er voor moeten betalen

Lees ook even de regels voordat je post!

MVG,

-Omar-

Bewerkt: door -Omar-
Geplaatst:

MVG,

-Omar-

Misschien wist hij niet dat je voor Limewire Pro moet betalen ;)

Geplaatst:

Dat lijkt me hoogst onwaarschijnlijk; als je limewire officieel download zie je dat je voor de PRO versie moet betalen ;)

Greetz :sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)

Limewire heeft twee versies: Limewire en LimewirePRO. Met die laatste heb je meer mogelijkheden en heb je sneller bestanden binnen. Hiervoor moet je echter wel betalen. Mocht je hem toch gratis op je PC hebben op de één of andere manier, is dit illegaal en mogen wij jou hier niet verder mee helpen. Links naar de originele Limewire mogen wij jou ook niet geven, want je kan daarmee illegale dingen doen, voor eigen gebruik of niet. Dus je zult het zelf maar eventjes moeten oplossen. :)

//Edit @hieronder: De betaalde versie zul je dus gewoon kunnen downloaden van de officiële site, maar je zult hier wel een geldoverdracht voor moeten doen. Verder, hij bedoelde denk ik dat hij geen gratis Limewire PRO heeft gezien. ;)

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst:

MVG,

-Omar-

Misschien wist hij niet dat je voor Limewire Pro moet betalen ;)

Kijk een wat er is ze begin post staat!

Er staat: Nou heb ik gezocht op internet maar ik kan geen gratis versie vinden.

Dus hij heeft zo te zien wel de betaalde versie gezien!

Sorry maar ik wou dit nog even kwijt!

Geplaatst:

Limewire kan illegale dingen downloaden, dus ik zou het topic maar laten rusten...

Geplaatst:

Je kan misschien onder het tabblad 'programma's' LimeWire Pro' als zoekterm intypen, maar het hoeft niet van mij hoor :engel:

En dat is echt niet het beste om films te downloaden. Daarvoor kun je het beste Bitlord gebruiken (als het illegaal was zou het allang van het internet gehaald zijn!). Hiervoor moet je wel torrents downloaden maar het werkt wel goed. Veel meer kans op treffers. Zolang je het maar niet verspreid is het legaal. Zelf gevraagd aan de voorlichter op school, en nagecheckt in de wet (kun je op internet nalezen). Een beetje filmliefhebber koopt zijn films, daarom download ik alleen de films die ik na heel goed zoeken nergens kan kopen :7

Geplaatst:

Zoals al is gezegt is limewire pro betaald en een soort van uitgebreide limewire die wel gratis is.

het leuke is dat als je limewire pro zoekt via limewire dat je hem gewoon vindt :puh:

Maar als je films wilt downloaden voor eigen gebruik kun je het beter via Nieuwsgroepen doen.

Nieuwsgroepen zijn servers van je internet bedrijf waar mensen bestanden naar kunnen uploaden.

uploaden is trouwens illegaal en downloaden legaal dus naja.

de meeste nieuwsgroep programma's zoals grabit zijn gratis.

en nog een voordeel je download altijd met de maximale snelheid die je kunt bereiken.

dus niet 20kb/s maar soms kan dit oplopen tot 400kb/s

4gb is mij al eens gelukt in ander half uur.

Grats,G

Geplaatst:

Zoals gezegd kán Limewire meehelpen aan het illegaal verspreiden van software en kán je er dus illegale dingen mee doen. Volgens mij heb je daarmee voldoende informatie want de posten worden per volgnummer meer behulpzamer en we bieden op het forum nu eenmaal geen hulp op die vlakken. Topic gesloten dus :Y

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...