Jump to content

Savegame verkeerd gegaan

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat moet ik precies doen als die missie is gedaan? Ik klikte op dat spel en toen op openen toen map openen en toen ik me spel wou spelen toen stond er wel N.O.E maar toen ik het spel opende toen kwam het begin van het spel dat die C.J net aankomt in Los Santos. Toen heb ik die andere optie gedaan en toen heb ik dus opslaan gedaan en openen maar ook toen kwam weer het begin van het spel maar er staat wel N.O.E.

Weten jullie wat ik moet doen?

Geplaatst:

Dan heb je naar alle waarschijnlijkheid een V2 savegame en is de helper vergeten om de savegame door een converter te halen.

Probeer het nogmaals met deze savegame. Ik heb het uit dit topic gehaald. Zet hem in je userfile map, en laat weten of deze savegame juist opstart.

Geplaatst:
Dan heb je naar alle waarschijnlijkheid een V2 savegame en is de helper vergeten om de savegame door een converter te halen.

Probeer het nogmaals met deze savegame. Ik heb het uit dit topic gehaald. Zet hem in je userfile map, en laat weten of deze savegame juist opstart.

Maar dat is dezelfde topic waar ik me savegame uit gehaald heb. En hoe moet ik hem dan in me userfile zetten?

Geplaatst:

Je klikt op de savegame, dan sla je hem op. Dit bestand verplaats je dan naar de userfile map van GTA SA. Die userfilemap staat bij Mijn documenten. Als je het bestand daar hebt geplaatstkun je gta starten. Dan staat de savegame als het goed is ertussen met de naam N.O.E. Strat de savegame en laat ons dan even weten of die netjes in de woestijn start, of dat het weer bij het begin van het spel begint.

Geplaatst:
Je klikt op de savegame, dan sla je hem op. Dit bestand verplaats je dan naar de userfile map van GTA SA. Die userfilemap staat bij Mijn documenten. Als je het bestand daar hebt geplaatstkun je gta starten. Dan staat de savegame als het goed is ertussen met de naam N.O.E. Strat de savegame en laat ons dan even weten of die netjes in de woestijn start, of dat het weer bij het begin van het spel begint.

Ja hij staat er in. Heel erg bedankt :dans:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...