GTA-Freak2 Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 (bewerkt) Dus zoals je al aan de titel ziet, heb ik een probleem met Imtoo, dat is een programma dat DVD's naar je psp kan omzetten. Alles gaat goed, totdat ik mijn PSP moet aansluiten, dan zegt Imtoo dit: You haven't attached you psp to the computer. Dit is helemaal niet waar, want mijn psp is gewoon aangesloten zoals altijd, met mijn USB-kabel. Weet iemand hoe ik dit toch wel vervelende probleem kan oplossen? Alvast bedankt! EDIT@FoxLenny: Zoals ik zei, doe ik dat altijd zo, dus dat is niet het probleem. Bewerkt: 3 oktober 2007 door GTA-Freak2 Reageren
Fox Lenny Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Ga in je PSP helemaal naar het linkermenu, Settings, en daar naar USB-Connection. Reageren
gybrus Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Check de instellingen van Imtoo het kan zijn dat er een schijf staat ingesteld die niet behoort to je psp. Grats Reageren
John.Locke Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 En zie je bij Deze Computer je PSP wel? Zoja, dan ligt het aan de instellingen(zoals Dhr.Gybrus al suggereerde), anders ligt het aan je USBkabel/PSP. Moest je USBkabel niet meer werken kan je nog altijd een kabel van bijvoorbeeld je fototoestel gebruiken. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 4 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 (bewerkt) Bedank voor de reacties, maar niets hiervan helpt, en ja ik zie mijn PSP bij "mijn computer" staan. Weet iemand anders het misschien? EDIT@T@rget: Nee dit helpt ook niet, want als ik mijn harde schijf als PSP Drive pak, gaat dat niet, omdat ik dan mijn film niet meer zie, het programma heet ook niet voor niets "Imtoo DVD to PSP Converter"... Toch bedankt! Bewerkt: 4 oktober 2007 door GTA-Freak2 Reageren
T@rget Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Kies gewoon even je harde schijf als PSP Drive. En kopieer het handmatig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.