Muay Thai Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Mijn drivers zijn out of date, hoe kan ik ze update of nieuwe downloaden? RADEON 9200 Series heb ik nodig. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 3 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Dankje maar daar kan ik geen 9200 vinden. Reageren
Mirrrr Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Gegoogle en ik kwam op deze site. staat onder windows xp drivers>radeon>catalyst 6.6>scroll naar beneden>onder high speed DSL download je de 2 drivers en dan verwijder eerst je oude drivers via configuratiescherm>softwares> en dan verwijder alle ATi drivers die erop staat restart je pc en dan installeer de nieuwe drivers Reageren
Muay Thai Geplaatst: 4 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Lukt niet echt met die site, heeft iemand anders nog opties? Reageren
Mirrrr Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 (bewerkt) Lukt niet echt met die site, heeft iemand anders nog opties? Ik heb ze gedownload. Ben ze even voor je aan het uploaden bij rapidshare. Als ik klaar ben dan edit ik mijn bericht edit even klikken Bewerkt: 4 oktober 2007 door Mirrrr Reageren
Muay Thai Geplaatst: 4 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Lukt niet echt met die site, heeft iemand anders nog opties? Ik heb ze gedownload. Ben ze even voor je aan het uploaden bij rapidshare. Als ik klaar ben dan edit ik mijn bericht Dankje schat! Reageren
Muay Thai Geplaatst: 5 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Mensen ik wordt hier gek van die drivers iedere keer, als ik spel speel dan komt het na 5 minuten een fout rapport weet iemand wat ik kan doen? ik scande mijn drivers en stond dat er wat out of date waren en wil ik die out of date downloaden dan kost het weer wat of dan doet het weer niet kan iemand AUB even goeduitleggen hoe het allemaal moet? Bedankt! Reageren
Mirrrr Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Heb je wel je oude drivers verwijderd zoals ik al gezegd had?. Daarna je pc reboten en dan pas de nieuwe drivers installeren. En dan nogmaals reboten. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 5 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Heb je wel je oude drivers verwijderd zoals ik al gezegd had?. Daarna je pc reboten en dan pas de nieuwe drivers installeren. En dan nogmaals reboten. Nee ik heb ze niet verwijderd ik weet niet of ik weer die drivers kan installeren maar ik begrijp er totaal niks van. Volgens mij maakt het niks uit of je ze verwijderd, maar ik ben geen PC exper maar als je een ATI driver van RADEON 9200 voor me hebt verwijder ik ze wel maar ik denk niet dat het zal helpen dat nieuwe installatie want begrijp er niet veel van toen ik die ene keer had gedownload die link van je. Reageren
Mirrrr Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Ik heb die drivers op de site van RADEON gedownload. Maar je zult toch eerst je oude drivers moeten verwijderen voordat je je nieuwe installeert. Op deze manier komen we niet echt verder.. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 5 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Ik heb die drivers op de site van RADEON gedownload. Maar je zult toch eerst je oude drivers moeten verwijderen voordat je je nieuwe installeert. Op deze manier komen we niet echt verder.. Oke Reageren
Muay Thai Geplaatst: 5 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Oke hij doet het nu wel goed alleen weer na 15 min komt er weer een soort van een fout ik zal anders beter die fout even posten mischien kan ik daar wat aan doen (sorry voor dubbelpost) en Mirrr dankje voor je moeite echte superlid Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Het is niet noodzakelijk dat die foutmelding het gevolg is van een slechte videokaart of slechte drivers. Er zijn zoveel dingen aan een PC die problemen kunnen geven. Het kan natuurlijk ook aan het spel zelf liggen. Als je van alle problemen af wilt, kun je het beste Windows eropnieuw opzetten. Normaal gesproken zit er bij je computer een CD waar alle drivers op staan. Je moet natuurlijk wel eerst backups maken van je bestanden voordat je dit doet. Maar dit is natuurlijk een noodoplossing, en niet iets wat je zomaar 1-2-3 doet. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 7 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 (bewerkt) Dit is dat fout bericht Kan iemand AUB me nog helpen? Dit is zo irritant! Bewerkt: 7 oktober 2007 door Muay Thai Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.