Jump to content

SA:MP

Recommended Posts

Geplaatst:

SA-MP wat is dat :?

>>> Door Bling: Afgesplitst van "Volledig V1 maken" en verplaatst naar 'SA:MP Help' forum. <<<

Geplaatst:
Als je V2 hebt en je installeert een mod dan kan je geen sa-mp meer spelen dus ik zou daar niet op gaan modden als ik jou was OF jij wil geen sa-mp spelen. :*D
Met V2 kan je geen modificaties installeren, dus ook de mod 'SA-MP' niet. Verdere vragen over modificaties graag in het daarvoor bestemde Modding Forum. Zo ook voor vragen over SA-MP in het Multiplayer Forum. Vanaf nu weer on-topic aub.

SA-MP wat is dat :?

San Andreas Multiplayer. Dat is een modificatie, waardoor je online kunt spelen in San Andreas. Alleen bestemd voor PC. Heb je meer vragen? Hier zijn de experts. Ik heb SA niet voor de PC, waardoor ik niet alles weet :D

Geplaatst:
San Andreas Multiplayer. Dat is een modificatie, waardoor je online kunt spelen in San Andreas. Alleen bestemd voor PC. Heb je meer vragen? Hier zijn de experts. Ik heb SA niet voor de PC, waardoor ik niet alles weet :D

waar kan je gta san andreas dan online spelen ?

Geplaatst:

SA-MP is dus een modificatie waarmee je GTA: San Andreas online kunt gaan spelen. Je kunt dan op verschillende servers waar je dan weer op elke server andere mogelijkheden hebt. Zo zijn er ook bepaalde genres. Er is bijvoorbeeld een genre 'Stunt', maar ook 'Freeroam' of gewoon schietwerk. ;) Voor installatie en gebruik van SA-MP, kun je naar de tutorial gaan die hierboven is genoemd.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...