Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Motorstorm

Soort design: Signature

Size design: Maximaal 500x150

Render: Mag

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk

Mijn inzending komt na die van jouw. Iemand?:)

Geplaatst:
Ik wil wel weer wat in elkaar Photosoepen! Als jij dat goedvind.. :{

Altijd :$

Ik heb 'm bijna af, dus dan overleggen we nog wel even over de inleverdatum :)

Geplaatst:

Even voor de duidelijkheid; Boterstorm is geen typfout! :dans:

mscopyai0.png

[img=http://img337.imageshack.us/img337/3126/mscopyai0.png]

Veel succes Maxje. :)

Geplaatst: (bewerkt)

SamShine

mscopyai0.png

Hier dan die van mij:

M4X

3copyki8.jpg

Ook veel succes Sammie :D

Bewerkt: door M4X
Geplaatst:

Eigelijk vind ik ze allebei niet zo geweldig... :N

Komt door het ''tekenpatroon''.

Maar die van M4X is wat te druk vind ik ;)

Die van SamShine is een render, met landschap, wat ik beter vind ;)

Dus ik stem voor SamShine ^_^

Geplaatst:

Mijn stem gaat zeker naar M4X. Hij heeft beter effecten erin gedaan en toch is z'n render nog duidelijk.

Samshine heeft ook een helemooie Sig, alleen heeft hij dat cross effect over z'n render gedaan, wat jammer is.

Verder vind ik het drukke effect van Max goed passen bij het onderwerp. Motorstorm is gewoon een druk, vies spel zegmaar, en daarbij past heel goed het drukke effect van Max.

Jullie hebben allebei geen slechte sig, maar ik vind de sig van Max toch wel mooier :Y.

Ik vind beide signatures er een tikkeltje overgaan qua effecten, bij M4X past de tekst er dan weer wel bij dus dat maakt het nog wat goed. De afbeelding van M4X is veel mooier dan die van Samshine, bij Samshine moest ik even zoeken voor ik zag dat het van Motorstorm kwam, daarbij vind ik ook dat er een beetje te weinig met de tekst is gedaan.

Als je simpelere effecten gebruikt kan je simpele tekst gebruiken, maar in deze zou ik ook wat met de tekst doen.

Bij M4X is alles wel goed buiten het feit dat de effecten er een beetje overgaan.

Verder beide wel mooi hoor, maar mijn stem gaat naar M4X.

Succes met de battle :D

maar eh, waarom heeft Samshine de signature van M4X ook :D?

Bewerkt: door AreZzo
Geplaatst:

Ik vind die van samshine mooier

Ik vind ook dat die van samshine mooiere render heeft en ook dat het allemaal niet zo druk is wat wel het geval bij m4x is

Geplaatst:

Stem m4x Omdat ik die van hem mooier vind ogen en de grap van sam weer eens niet snap :N (excuus daarvoor) :D .

Zowiezo vind ik die van m4x ook mooier. Maar als ik hem zou moeten raten zou het geen hoog cijfer zijn. Ik vind hem niet zo heel mooi allebij,

Ik ga voor die van M4X.

SamShine:

Omdat die van jou een beetje vaag is, komt hij niet lekker uit de verf en is het niet helemaal duidelijk wat het nou precies voorsteld. Tekst is goed geplaatst, met een goed font en een duidelijke kleur. Ook de effecten zijn toch wel goed gekozen alleen jammer dat het contrast tussen het onderwerp en zeg maar de achtergrond van dat onderwerp veel te klein is en daardoor het onderwerp niet goed zichtbaar meer is. De grap van Boterstorm snap ik ook niet, maar die heb ik niet in de overwegingen mee genomen.

M4X:

Mooie signature! De tekst had naar mijn mening iets duidelijker gekunt door wat meer contrast qua kleuren en misschien had je M4X ook niet zo naar de achtergrond hoeven drukken. Verder super gedaan, mooie redenders gebruikt en een goede kleurkeuze van het algemeen en de border.

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

M4X

Vind ik mooi maar als tekening vind ik het een tikkeltje overdreven...

maar die van Shine vind ik klein en wat leger... en ik houd van vollllll...............

Geplaatst:

Battle afgelopen, winnaar M4X!

Door deze battle is de hele ranking op de kop gegaan. M4X, 1 punt voor jou erbij, daarmee kom je op 10 punten. Maar je staat nog steeds op plaats 6. De rest onder jou is een plaatsje gezakt. :)

Closed, en ranking updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...