SmeTalX Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 heej ik heb v1 dus kan ik als het goed is modden maar hoe voer je die mods uit voordat ik iets verkeerd doe ?? SmeTalX Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 (bewerkt) heej ik heb v1 dus kan ik als het goed is modden maar hoe voer je die mods uit voordat ik iets verkeerd doe ?? SmeTalX Je doet dit met een tool genaam IMG Tool. Ik raad je aan de handleiding in mijn post eens door te lezen aangezien je pas met modden begint Downloaden IMG Tool Handleiding IMG Tool Ik heb ook een paar modding sites TheGtaPlace GTAGarage Bewerkt: 3 oktober 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
K.O. Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 heej ik heb v1 dus kan ik als het goed is modden maar hoe voer je die mods uit voordat ik iets verkeerd doe ?? SmeTalX Wat bedoel je met 'hoe voer je mods uit'? Wil je zelf leren modden, dan zou ik dit eerst eens doorlezen. Wil je bestaande mods downloaden en installeren, dan hangt het er van af wat voor soort mod je download. De meeste mods (die met een *.txd en een *.dff bestand) kunnen inderdaad (meestal) met de IMGTool worden geïnstalleerd. Bij andere mods zul je bepaalde bestanden moeten openen met kladblok (bv *.dat) en dan getallen wijzigen, of bepaalde bestanden (bv *.scm, *.dat) vervangen door bestanden van de mod. Als het goed is zit er bij elke mod ook een duidelijke ReadMe.txt waarin uitgelegd wordt hoe je de specifieke mod moet installeren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.