Jump to content

Help

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo.

als ik de missie madd dogg probeer dan staat hij dronken op het dak en moet je hem reden

met die wiltor ofzo waar hij op die doze valt. en bij gta wiki zeggen dat je genoeg tijd hebt..

nu is mijn probleem dit:

na de cutsene moet je die auto pakken voor dat hij springt maar bij mij spingt hij gelijk en ik kan ook niet lopen..

wat kan ik nu doen?

<==xbox==>

Geplaatst:

In dat geval is de oorzaak hiervan zeer duidelijk: je hebt de Riot-cheat gebruikt. Deze cheat zorgt ervoor dat er rellen op de straat komen, en helaas is deze cheat niet terug te draaien. Dit is niet het enigste en zeker niet het grootste nadeel van deze cheat, want een ander probleem is dat Madd Dogg (door de werking van deze cheat) eerder van het dak afspringt. Dit is niet op te lossen, helaas. Je zult overnieuw moeten beginnen, mocht je verder willen gaan.

Meestal wordt er door anderen aangeraden om een savegame te downloaden, zodat mensen niet verplicht een 'new game' hoeven te starten. Maar in jouw geval is dat helaas niet mogelijk, aangezien je zelf al aangeeft het spel voor de Xbox te hebben..

Geplaatst:

Je kunt de Riot cheat wel gewoon gebruiken, zolang je maar niet opslaat. Doe je dat wel dan ben je echt de zak. Dat is een van de ergste dingen die je kan overkomen als je SA speelt. Er staan geen (echte) levens op het spel maar leuk is het niet :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...